  • 1. Data: 2003-04-27 11:58:11
    Temat: PITy elektronicznie
    Od: "houseofjazz" <e...@o...pl>

    gdzie moge znalezc pliki z wzorami pitow do elektronicznego wypelnienia i
    przeslania? Jak do tej pory spotykalem pliki tylko pdf... Czy moge gdzies w
    sieci znalezc edytowalne pity?

    --
    [ houseofjazz ] [ gg #1353555 ]
    [ Przyjdzie do mnie gdy lato || Za lat ile sam nie wiem ]

  • 2. Data: 2003-04-27 14:18:06
    Temat: Re: PITy elektronicznie
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "houseofjazz" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie moge znalezc pliki z wzorami pitow do elektronicznego wypelnienia i
    > przeslania? Jak do tej pory spotykalem pliki tylko pdf... Czy moge gdzies
    > sieci znalezc edytowalne pity?
    -------------------------------
    Druki do edycji są http://www.pity.pl/ ale wysłać elektronicznie to chyba
    nie będzisz wysyłał.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-28 15:37:18
    Od: julo<...@...pl>

    > Użytkownik "houseofjazz" napisał w wiadomości
    > -------------------------------
    > Druki do edycji są http://www.pity.pl/ ale wysłać elektronicznie to
    chyba
    > nie będzisz wysyłał.
    > Wiola

    Fakt. Trzeba albo zanieść albo przesłać pocztą. problem jest w
    podpisie - musi być "klasyczny", własnoręczny

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-04-28 15:37:25
    Od: julo<...@...pl>

  • 5. Data: 2003-04-29 05:31:46
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    > -------------------------------
    > Druki do edycji są http://www.pity.pl/ ale wysłać elektronicznie to chyba
    > nie będzisz wysyłał.
    > Wiola
    :)
    znalazlem tam pit-37
    ktory musze wypelnic w zwaizku z zasilkiem chorobowym
    ale QURNA po otwarciu mam jakis nieczytelny tekst
    hehe
    czyzby to kara
    ze tak pozno sie za to zabieram
    ?
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 6. Data: 2003-04-29 06:18:20
    Temat: Re: PITy elektronicznie i merytorycznie
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

> [...]
    > znalazlem tam pit-37
    > ktory musze wypelnic w zwaizku z zasilkiem chorobowym
    > ale QURNA po otwarciu mam jakis nieczytelny tekst
    :)
    robaczki udalo mi sie ujarzmic
    i juz nawet wypelnilem PITa 37
    ale zastanawiam sie czy dobrze
    :)
    rzecz dotyczy pozycji 63
    wpisalem otrzymana z ZUS kwote zasilku chorobowego za 2002
    ona mi sie wpisala w innych polach
    ale wyszla mi tez pozniej w pozycji 125 kwota NADPLATY 97,90 zl
    i zastanawiam sie czy to jest dobrze
    ?
    hehe...
    tzn jest bardzo dobrze jesli faktycznie nalezy mi sie jakas nadplata
    ale chodzi mi o to
    czy naprawde nalezy mi nadplata
    i czy aby pozniej nie bedzie z tego jakiejs kwoty do zaplaty
    :(((((
    tak wogole to prowadze dzialalnosc gospodarcza
    na zryczaltowanym podatku dochodowym
    i juz sie porozliczalem
    :)

  • 7. Data: 2003-04-29 07:38:48
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    > (...)
    > znalazlem tam pit-37
    > ktory musze wypelnic w zwaizku z zasilkiem chorobowym
    > ale QURNA po otwarciu mam jakis nieczytelny tekst
    >(...)

    Może trzeba powiększyć (menu: Formularz/Powiększ) lub wypełniać poprzez
    planszę (menu: Formularz / Edytuj w planszach).

    M.K.