  • 1. Data: 2007-12-17 22:05:27
    Temat: PKWiU 30.02.90 - odliczenie VAT'u
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    "PKWiU 30.02.90 Usługi instalowania komputerów i pozostałego sprzętu do
    przetwarzania danych"

    Czy prowadząc taką działalność związaną oczywiście z branżą IT mogę odliczyć
    VAT od zakupu telewizora LCD? Posiłkując się prezentacjami multimedialnymi
    dla moich kontrahentów?

    Thx za info,
    Pozdr,
    KAi

  • 2. Data: 2007-12-18 07:32:32
    Temat: Re: PKWiU 30.02.90 - odliczenie VAT'u
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 23:05:27 +0100, KAi napisał(a):

> [...]
    > VAT od zakupu telewizora LCD? Posiłkując się prezentacjami multimedialnymi

    Jeśli wierzysz w swoje zdolności prezkonywania na wypadek kontroli, to
    dlaczego by nie? I oczywiście telewizor będzie stał w firmie razem z np.
    jakimś magnetowidem.

  • 3. Data: 2007-12-18 12:54:38
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    > Jeśli wierzysz w swoje zdolności prezkonywania na wypadek kontroli, to
    > dlaczego by nie? I oczywiście telewizor będzie stał w firmie razem z np.
    > jakimś magnetowidem.

    A jeżeli prowadzę działalność w całym kraju, nie w siedzibie? Siedziba
    siedzibą ale usługi świadczę w całym kraju, więc jak to jest w takim
    układzie? Mogę robić prazentację gzie tylko mi się podoba? U klienta, na
    terenie gdzie mam najwięcej kontrahentów? A uzywam swojego TV ze względów
    techniczno-praktycznych?
    Poza tym nie musze mieć magetowidu :) (prezentacja na DVD, Tv wyposazony w
    USB i sloty karty pamięci)

    Wiem, wiem, że to chyba jednak nie jest do końca zgodne z prawem podatkowym,
    ale wiele osób tak ponoć robi i urząd może im co najwyżej "skoczyć na plecy
    i zejśc po guzikach" - tak mówią, tak też piszą różne portale zajmujące się
    tematyką podatkową....

    pozdr

  • 4. Data: 2007-12-18 13:20:43
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "KAi" <p...@j...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > w USB i sloty karty pamięci)
    >
    > Wiem, wiem, że to chyba jednak nie jest do końca zgodne z prawem

    Eeee tam nie jest.
    Prezentacje na rzutnikach łykają od razu?
    Zapewne.

    A taki tv to z reguły nie jest droższy od rzutnika podłączanego do
    notebooka, a zastosowania mogą mieć identyczne.