  • 1. Data: 2003-11-16 11:17:43
    Temat: PODATEK DOCHODOWY
    Od: "Neko" <n...@g...pl>

    Jeszcze jedno. Rozpoczalem dzialanosc 12.11 (pkpir)
    i pani w US
    powiedziala mi ze nie musze do 20 tego miesiaca skladac PIT5
    Dopiero w grudniu (i to podwojnie). Chcialbym tylko zweryfikowac
    i zapytac sie na wszelki wypadek :) Prawda to? :)

    Neko

  • 2. Data: 2003-11-16 21:39:56
    Temat: Re: PODATEK DOCHODOWY
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "Neko" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dopiero w grudniu (i to podwojnie). Chcialbym tylko zweryfikowac
    > i zapytac sie na wszelki wypadek :) Prawda to? :)

    Prawda o ile w listopadzie osiągniesz dochód do opodatkowania.

    Marek