  • 1. Data: 2005-02-25 10:17:16
    Temat: PRZEWAŁ NA DRUKACH PIT 40 /11A ZUS !
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    ZUS wystawia PIT 40 emerytom i rencistom -wydruki są systemowe więc
    dotyczy to całego kraju

    Jeżeli składka na ubezpieczenie zdrowotne /część D poz. 33/ jest wyższa
    od zaliczki wpłaconej /część D poz. 34/ z suma zaliczek wykazanych w
    części D poz. 40 jest mniejsza od kwoty wolnej od podatku w I skali
    PDOF to system pomija wypełnienie części E formularza .

    I tak podatnik z wykazanymi wpłaconymi zaliczkami w cz. D. poz. 40 nie
    ma przeniesionych składek do cz. E poz. 49- pobrane zaliczki i do
    części E poz. 51 NADPŁATA .

    CIEKAWE ILU RENCISTÓW I EMERYTÓW TYM RAZEM ORŻNĄ W POLSCE NIE ODDAJAC
    IM NADPŁACONEGO PODATKU JEŻELI POWIERZĄ ROLICZENIE INSTYTUCJOM ?!

    oszczędność atramentu do drukarek ?

    --

    ==== OPIX=====

  • 2. Data: 2005-02-25 15:27:21
    Temat: Re: PRZEWAŁ NA DRUKACH PIT 40 /11A ZUS !
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    opix wrote:
> [...]
    >
    > CIEKAWE ILU RENCISTÓW I EMERYTÓW TYM RAZEM ORŻNĄ W POLSCE NIE ODDAJAC
    > IM NADPŁACONEGO PODATKU JEŻELI POWIERZĄ ROLICZENIE INSTYTUCJOM ?!

    Przyznam, że tak to napisałeś, że nic z tego nie rozumiem.
    Po pierwsze twoje zdanie jest kompletnie nie po polskiego, po drugie mam
    wrażenie, że pokręciłeś E z F.
    I nie wiem co jeszcze.

    Mozesz przemalować konkretne cyferki z konkretnych pól dla przykładu.