  • 1. Data: 2011-02-15 21:15:51
    Temat: Pismo od leasingodawcy, co powinienem zrobić?
    Od: "Umiar" <u...@p...inna.pl>

    Witam
    dostałem od leasingodawcy pismo o treści:
    http://img26.imageshack.us/img26/7328/pismox.jpg
    przedmiotem leasingu był samochod osobowy, a te faktury dotyczą polis OC.
    Mam pytanie: czy mam obowiązek korekty moich faktur i zaplacenia VATu
    naliczonego przez autora pisma?
    Dodam, że leasing zakończył się wykupem w roku 2009, trwał 3 lata.

    --
    pozdrawiam
    Umiar

  • 2. Data: 2011-02-16 07:42:33
    Temat: Re: Pismo od leasingodawcy, co powinienem zrobić?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 15 Feb 2011 22:15:51 +0100, "Umiar" <u...@p...inna.pl>
    wrote:

    >Mam pytanie: czy mam obowiązek korekty moich faktur i zaplacenia VATu
    >naliczonego przez autora pisma?
    >Dodam, że leasing zakończył się wykupem w roku 2009, trwał 3 lata.

    Możesz IMHO podnieść zarzut przedawnienia (wynosi ono 3 lata) i -
    pomimo przyjęcia korekty - odmówić zapłacenia nadwyżki.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski