  • 1. Data: 2007-10-04 17:03:28
    Temat: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: t...@p...fm

    Witam

    Na poczcie czeka na mnie pismo z urzędu skarbowego. Na naklejce jest
    podany rodza pisma: PPL. Nr pisma Up 8934/07. Czy ktos moze wie co to
    jest za pismo i czego dotyczy? Nie mialem nigdy przygod z urzedem i
    sam nie wiem co o tym myslec.

    chris

  • 2. Data: 2007-10-04 17:17:13
    Temat: Re: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    jest za pismo i czego dotyczy? Nie mialem nigdy przygod z urzedem i
    sam nie wiem co o tym myslec.

    chris

    Wygląda po numerze na widnykacje za niezłożenie deklaracji.

  • 3. Data: 2007-10-04 17:27:24
    Od: t...@p...fm

    > Wygląda po numerze na widnykacje za niezłożenie deklaracji.

    Jaka moze byc za to kara? A czy moze chodzic o jednodniowe opoznienie
    w zaplacie podatku dochodowego?

    Chris

  • 4. Data: 2007-10-04 18:34:39
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Oct 2007 17:27:24 -0000, t...@p...fm napisał(a):

    > Jaka moze byc za to kara? A czy moze chodzic o jednodniowe opoznienie
    > w zaplacie podatku dochodowego?

    A co tak czarno widzicie? ;>
    Jeśli zapłaciłeś po terminie podatek, jeśli to była duża kwota, to US
    równie dobrze może wysłać tylko pismo z księgowości w sprawie zarachowania
    w odpowiednich miejscach Twojej wpłaty. Czyli mogą na przykład zapytać, czy
    w tej wpłacie uwzględniłeś odsetki? Bo też teraz przecież brak deklaracji,
    więc biedactwa nie wiedzą coś im tam podesłał...

    A może nie opisałeś dobrze przelewu? nie zidentyfikowałeś prawidłowo
    miesiąca?
    Opcji jest wiele.

    Jeden pewnik to PPL - podatek liniowy :)

    Jeśli wzywają Cię do ukarania, to najpierw porozmawiają, a Ty nie zawsze
    musisz od razu wyrażać zgodę na mandat, możesz poprosić o czas na
    przemyślenie choćby i umówić się za dni kilka.

    Po czym, czem prędzej przybiegniesz... i opowiesz :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 5. Data: 2007-10-05 07:33:18
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Jagna napisał:

> [...]
    > musisz od razu wyrażać zgodę na mandat, możesz poprosić o czas na
    > przemyślenie choćby i umówić się za dni kilka.

    a Up to upomnienie

    po terminie to zaliczenie wpłaty na poczet zaległości podatkowych i jest
    na to postanowienie

  • 6. Data: 2007-10-06 15:23:11
    Od: t...@p...fm

    Odebralem. Jesto upomnienie - wezwanie do uregulowania podatku.
    Zaplacilem go z 1 dniowym opoznieniem. Do tego kaza mi zaplacic
    wieksza kwote - nie uwzgdledniajac ubezpieczenia zdrowotnego ktore
    odliczam. No nic. Wybiore sie do US w poniedzialek. Dziekuje za pomoc
    w rozszyfrowaniu skrotow.