  • 1. Data: 2003-02-23 21:46:53
    Temat: Pit-36 sekcja M
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zabrałem się za wypełnianie pitu 36 przy pomocy rewelacyjnego
    programu z IPSu. Jednak nie wiedzieć czemu nic nie wypełnia się w
    sekcji M. Nie bardzo czaję, co powinno trafić do poz. 201. Opis na
    druku jest taki sobie i nie trafia do mnie. W poz. 200 wyszła mi kwota
    do zwrotu niby. Nie powinna ona trafić do poz.203 jako nadpłata? A do
    poz. 201 jakaś suma zaliczek? Coś mi tu nie pasuje... Możecie rozwiać
    moje wątpliwości?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 2. Data: 2003-02-23 23:22:18
    Temat: Odp: Pit-36 sekcja M
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> [...]
    > do zwrotu niby. Nie powinna ona trafić do poz.203 jako nadpłata? A do
    > poz. 201 jakaś suma zaliczek? Coś mi tu nie pasuje... Możecie rozwiać

    błąd w programie, nie przenosi do pola 201 sumy pól 93 i 135,
    musisz "ręcznie" wpisać...

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 3. Data: 2003-02-24 00:13:07
    Temat: Re: Pit-36 sekcja M
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W help-ie IPS jest e-mail do autora. Chętnie pomaga.

  • 4. Data: 2003-02-24 08:46:26
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

> [...]
    > do zwrotu niby. Nie powinna ona trafić do poz.203 jako nadpłata? A do
    > poz. 201 jakaś suma zaliczek? Coś mi tu nie pasuje... Możecie rozwiać

    Już rozwiewam. W poz.201 trzeba wpisać sumę zaliczek FAKTYCZNIE ZAPŁACONYCH
    i pobranych przez płatników (jeśli tacy są). W poprzednich polach
    podawaliśmy zaliczki NALEŻNE, więc program nie może przenieść kwoty
    automatycznie bo nie wie czy sa napewno takie same.
    Czyli w poz.201 trzeba wpisać to co wynika z dokumentów wpłat (przelewów,
    przekazów) i z dokumentów od płatników.

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 5. Data: 2003-02-24 08:47:26
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    >
    > błąd w programie, nie przenosi do pola 201 sumy pól 93 i 135,
    > musisz "ręcznie" wpisać...

    To nie jest błąd. Patrz poprzednią odpowiedź.

    M.K.

  • 6. Data: 2003-02-24 09:33:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 24 Feb 2003 01:13:07 +0100), "Robert
    Tomasik" <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >W help-ie IPS jest e-mail do autora. Chętnie pomaga.

    Być może. Ja po prostu pytam jak powinno być, bo nie jestem pewny,
    gdyż to jest niejasne.

  • 7. Data: 2003-02-24 10:30:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 24 Feb 2003 09:46:26 +0100), "Marcin
    Konopka" <m...@i...com.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >podawaliśmy zaliczki NALEŻNE, więc program nie może przenieść kwoty
    >automatycznie bo nie wie czy sa napewno takie same.

    A skąd mam wiedzieć, czy były faktycznie zapłacone, skoro na PIT

    >Czyli w poz.201 trzeba wpisać to co wynika z dokumentów wpłat (przelewów,
    >przekazów) i z dokumentów od płatników.

    No ale ja nie mam przecież tych dokumentów, PIT 11 nie zawiera takiej
    informacji, mylę się?

  • 8. Data: 2003-02-24 11:40:58
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    ZAPŁACONYCH

    > A skąd mam wiedzieć, czy były faktycznie zapłacone, skoro na PIT

    Zapłacone z przelewów z Twojej działalności gospodarzcej, a z PIT-11 i 8B
    pobrane - te, które sa w nich wykazane.

    > No ale ja nie mam przecież tych dokumentów, PIT 11 nie zawiera takiej
    > informacji, mylę się?

    Zawiera zaliczki pobrane - a czy płatnik zapłacił - to sprawa między
    płatnikiem a u.s

    Reasumując: W poz.201 wpisujesz zaliczki z Twoich przelewów + zaliczki
    pobrane z PIT-11, 8b.

    M.K.

  • 9. Data: 2003-02-24 12:16:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 24 Feb 2003 12:40:58 +0100), "Marcin
    Konopka" <m...@i...com.pl> był(a) napisał(a):

    >Reasumując: W poz.201 wpisujesz zaliczki z Twoich przelewów + zaliczki
    >pobrane z PIT-11, 8b.

    Dzięki za wyjaśnienie...