  • 1. Data: 2003-04-25 17:05:14
    Temat: Pit 37 - obliczony podatek
    Od: "Luk" <l...@w...pl>

    Czy jezeli dochod byl niski (112 zl) to obliczony podatek w picie 37 moze
    wynosic 0,00 zl ? Czy musze liczyc te 19%-iles tam set zlotych i wpisywac
    ujemna kwote ?

  • 2. Data: 2003-04-25 17:15:12
    Temat: Re: Pit 37 - obliczony podatek
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Luk" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jezeli dochod byl niski (112 zl) to obliczony podatek w picie 37 moze
    > wynosic 0,00 zl ?

    tak, to bedzie dokladnie 0 zl

    > Czy musze liczyc te 19%-iles tam set zlotych i wpisywac
    > ujemna kwote ?

    ujemna? a niby w jaki sposob Ci tak wyszlo? :)

  • 3. Data: 2003-04-25 21:25:48
    Od: "Luk" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Luk" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak, to bedzie dokladnie 0 zl

    > ujemna? a niby w jaki sposob Ci tak wyszlo? :)

    no nie wazne, wpisuje zero :D

  • 4. Data: 2003-04-26 13:39:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Luk napisał:

    > no nie wazne, wpisuje zero :D

    Alez wazne!!!
    Ja tez chcę wiedziec jak osiągnąc wartośc ujemna mnożąc wartośc dodatnią
    razy 19%.
    Bardzo prosze o wyjaśnienie, w końcu człowiek uczy sie całe zycie...

    Maddy głodna wiedzy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-04-26 17:18:45
    Od: rafaello de D.<b...@p...pl>

    19% podstawy obliczenia minus kwota 518 zł 16 gr
    gdy podstawa obliczenia podatku <2727 podatek wyjdzie ujemny

    hmmm.. tylko gdzie jest blad ???

    roczny dochód nie powodujący obowiązku zaplaty podatku
    to wlasnie 2727zl wiec podatku nie liczymy :)

    hmmm.... napisalem i tak sobie sprawdzam ustawe....
    czy jest jakis Art. ktory wymienia ta kwote [2727] ?

    hmmm....

    rafaello de D.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-04-26 23:49:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Apr 2003, rafaello de D. wrote:

    >+ 19% podstawy obliczenia minus kwota 518 zł 16 gr
    >+ gdy podstawa obliczenia podatku <2727 podatek wyjdzie ujemny
    >+
    >+ hmmm.. tylko gdzie jest blad ???

    Nie ma :) poza przeoczeniem faktu że przepisy podatkowe
    lubują się w nieliniowych operacjach w dziedzinie liczb
    dodatnich, niesłusznie kojarzonych z prostymi działaniami
    algebraicznymi.
    Znaczy: "jeśli wychodzi wartość ujemna to wpisać zero" :)

> [...]
    >+
    >+ hmmm.... napisalem i tak sobie sprawdzam ustawe....
    >+ czy jest jakis Art. ktory wymienia ta kwote [2727] ?

    Poczytaj posty Maddy; Przekonująco się irytuje kiedy ktoś
    pisze o "kwocie wolnej". A wszyscy tacy "pisarze" powinni
    zrobić to co ty: sprawdzić że w ustawie nie występuje :)

    pozdrowienia, Gotfryd