  • 1. Data: 2002-04-21 13:03:24
    Temat: Pit D i odliczenie wkladu
    Od: "blonDIE" <b...@w...pl>

    Hi There !

    Gdzie nalezy w PITcie D wpisac doliczenie za wklad budowalny na wykup
    mieszkania na wlasnosc ? Wplata byla dokonana w 2001 r.
    Podobno wpisuje sie to w mies\jscu na tzw. duza ugle budowlana.
    Ja wpisalem w pole nr. 69 - pytanie czy to wlasciwe pole...

    blonDIE (one & only)

  • 2. Data: 2002-04-22 12:19:34
    Temat: Re: Pit D i odliczenie wkladu
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "blonDIE" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podobno wpisuje sie to w mies\jscu na tzw. duza ugle budowlana.
    > Ja wpisalem w pole nr. 69 - pytanie czy to wlasciwe pole...

    Na początek to jest właściwa pozycja a póżniej kolejne już w/g instrukcji .
    Jolka