  • 1. Data: 2012-04-15 19:34:41
    Temat: Pit a stosunek służbowy
    Od: John Smith <a...@g...com>

    Witam,
    w ubiegłym roku zakończyłem działalność gospodarczą w połowie stycznia.
    Nie miałem w owym miesiącu żadnych dochodów. W połowie stycznia
    rozpocząłem służbę w Służbie Więziennej. Czy powinienem za ubiegły rok
    rozliczać się z dg, wpisując uposażenie za służbę jako dochody? Który
    PIT wybrać?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-04-15 19:59:41
    Temat: Re: Pit a stosunek służbowy
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 15-04-2012 19:34, John Smith pisze:
> [...]
    > rozpocząłem służbę w Służbie Więziennej. Czy powinienem za ubiegły rok
    > rozliczać się z dg, wpisując uposażenie za służbę jako dochody? Który

    Pit-36 z Pit-B.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-04-15 20:48:37
    Od: John Smith <a...@g...com>

    W dniu 2012-04-15 19:59, elephanto pisze:

    > Pit-36 z Pit-B.

    Dzięki!
    Może głupie pytanie: podatek za 2011 obliczam za 24 dni działalności w
    styczniu, jaką prowadziłem, czy też kontynuuję KPiR od początku
    działalności?

  • 4. Data: 2012-04-15 20:49:55
    Temat: Re: Pit a stosunek służbowy [OT]
    Od: tomek <t...@b...pl>

> [...]
    > Nie miałem w owym miesiącu żadnych dochodów. W połowie stycznia
    > rozpocząłem służbę w Służbie Więziennej.

    Dobrze że tak, a nie tak jak Kluska&co. - u Służby Więziennej :)

    Tomek

  • 5. Data: 2012-04-17 00:36:48
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 15-04-2012 20:48, John Smith pisze:

    > Dzięki!
    > Może głupie pytanie: podatek za 2011 obliczam za 24 dni działalności w
    > styczniu, jaką prowadziłem, czy też kontynuuję KPiR od początku
    > działalności?

    Poniekad sam sobie odpowiedziales : "podatek za 2011". Bierzesz koszty i
    przychody danego roku podatkowego.

    --
    Adam