  • 1. Data: 2008-03-15 09:15:54
    Temat: Pit roczny.
    Od: admin <a...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Prosze o informacje czy jak otrzymuje sie w zeznaniu kwote do zaplaty w
    wysokosci 5-6tys PLN to mozna ja w US splacac ratalnie?

    pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2008-03-15 10:05:34
    Temat: Re: Pit roczny.
    Od: <s...@a...pl>

    > Prosze o informacje czy jak otrzymuje sie w zeznaniu kwote do zaplaty w
    > wysokosci 5-6tys PLN to mozna ja w US splacac ratalnie?
    > pozdrawiam i dziekuje

    Tak, bylebyś sie wyrobił do końca właściwego terminu (np. dla PIT37 lub 36
    do końca kwietnia).

  • 3. Data: 2008-03-15 10:17:42
    Od: admin <a...@w...pl>

    ok

    a co sie stanie jak sie nie wyrobie z tym terminem?
    mi wlasnie chodzi bardziej o rozlozenie na raty ze wzgledu na to ze do
    20 kwietnia nie bede mogl zaplacic tego podatku :(

    w ogole nie wiem skad mi taki podatek sie wzial
    w zeszlym roku pracowalem na umowe o prace i mialem jednoczesnie DG

    bez DG w pit-37 wychodzi mi nadplata ok 200zl

    jak dodam przychody z DG to nagle w pit-36 wychodzi mi podatek do
    zaplaty 6 tys zl a sam przychod z DG mialem 6tys zl a koszty prawie 3tys
    zl wiec dochod ok 3tys zl

    co prawda nie wplacalem zaliczek na podatek dochodowy ale to jest
    pdoatek od kwoty 3tys zl - nie wazne jak liczyc to nie wyjdzie z takiej
    kwoty podatek ponad 6tys zl :/

    wiec skad taki podatek?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-03-15 10:24:32
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-03-2008 o 11:17:42 admin <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > co prawda nie wplacalem zaliczek na podatek dochodowy ale to jest
    > pdoatek od kwoty 3tys zl - nie wazne jak liczyc to nie wyjdzie z takiej

    Coś żeś spartolił chyba w tym PIT :)

    pozdr,
    tommyz

  • 5. Data: 2008-03-15 10:38:33
    Od: admin <a...@w...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Coś żeś spartolił chyba w tym PIT :)
    >
    > pozdr,
    > tommyz

    mam nadzieje :)
    prosze o jakies wyjasnienie co moze byc zle

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-03-15 10:41:21
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-03-2008 o 11:38:33 admin <a...@w...pl> napisał(a):

    > mam nadzieje :)
    > prosze o jakies wyjasnienie co moze byc zle

    wszytsko, żadnych danych na razie nie podałeś :)

    pozdr,
    tommyz

  • 7. Data: 2008-03-15 11:08:31
    Od: <s...@a...pl>

    > a co sie stanie jak sie nie wyrobie z tym terminem?
    > mi wlasnie chodzi bardziej o rozlozenie na raty ze wzgledu na to ze do 20
    > kwietnia nie bede mogl zaplacic tego podatku :(

    Do końca kwietnia, nie 20...

    A co może być? W najlepszym wypadku zapłacisz (sam, bez wezwania) odsetki, w
    najgorszym będziesz dzielił w Rosji celę z Chodorkowskim ;-)

  • 8. Data: 2008-03-15 11:29:19
    Od: admin <a...@w...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > wszytsko, żadnych danych na razie nie podałeś :)
    >
    > pozdr,
    > tommyz

    juz chyba wiem co jest nie tak

    w pozycji 184 nie mam przeniesionych zaliczek z pozycji 83
    a tak wlasnie powinno byc chyba, czy sie myle?

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-03-15 11:42:37
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-03-2008 o 12:29:19 admin <a...@w...pl> napisał(a):

    > juz chyba wiem co jest nie tak
    >
    > w pozycji 184 nie mam przeniesionych zaliczek z pozycji 83
    > a tak wlasnie powinno byc chyba, czy sie myle?

    Możliwe, w każdym razie ściągnij sobie PITy 2007 to będziesz miał wszytsko
    dobrze

    pozdr
    tommyz

  • 10. Data: 2008-03-15 11:45:14
    Od: admin <a...@w...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Możliwe, w każdym razie ściągnij sobie PITy 2007 to będziesz miał
    > wszytsko dobrze
    >
    > pozdr
    > tommyz

    tak wiem, czekam tylko na pity 2007 doradca :)

    pozdrawiam