  • 1. Data: 2005-10-02 21:15:03
    Temat: Pit11 oraz 8s pod exela
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam. Poszukuję najlepiej - darmowego arkusza pod exela lob openofiice z
    wzorem druku pit-11 oraz pit-8s. Czy zna ktoś może adres gdzie w sieci można
    go pobrać.
    Znalazłem w sieci pit-11 ale płatny a nigdzie nie znalazłem pit-8s a na tym
    teraz mi bardziej zależy.

    Będę wdzięczny za wskazanie miejsca składowania.
    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2005-10-02 21:23:29
    Temat: Re: Pit11 oraz 8s pod exela
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    pawelj wrote:
> [...]
    > teraz mi bardziej zależy.
    >
    > Będę wdzięczny za wskazanie miejsca składowania.

    Masz tutaj (http://www.pit.pl/pages/i/699.php) PDFa za free - wypełnisz
    długopisem, albo Acrobatem - teraz można ściągnąć za free 30dniową
    wersję Acrobat Full (edycja plików)
    Powinno wystarczyć

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/

  • 3. Data: 2005-10-03 19:28:12
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Masz tutaj (http://www.pit.pl/pages/i/699.php) PDFa za free - wypełnisz
    > długopisem, albo Acrobatem - teraz można ściągnąć za free 30dniową wersję
    > Acrobat Full (edycja plików)
    > Powinno wystarczyć

    dzięki za namiary ale niestety to musi być w exelu.
    Mam zapisane ok 300 osób którym niedługo będę musiał wystawić pit-y
    Niektórym 11 a niektórym 8s

    --
    PawełJ