  • 1. Data: 2003-04-30 19:13:10
    Temat: Płacenie podatków
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Witam
    Posiadam stronę sportową, dokładnie klubu piłkarskiego. Pomyślałem, że
    dobrym pomysłem byłoby zrobienie działu sklep który oferowałby dostępne
    koszulki. Teraz pytanie: gdzie należy to zgłosić aby uzyskać zgodę i jak
    wygląda sprawa rozliczania się z fiskusem? Sprzedaż pewnie nie będzie duża -
    kilka, kilkanaście koszulek.

    Robert

  • 2. Data: 2003-05-01 20:53:02
    Temat: Re: Płacenie podatków
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert z Łodzi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodę i jak
    > wygląda sprawa rozliczania się z fiskusem? Sprzedaż pewnie nie

    Zarejestrować w Urzędznie Gminy DG, zarejestrować się U.S. i w GUS-ie,
    założyć konto, wyrobić pieczątkę. Prowadzić KPiR lub ew.sprzedaży + rejestry
    VAT, ew. inne ewidencje. Miesięcznie składać VAT-7 a po wystąpieniu dochodu
    w wys. obligującej do zapłaty podatku także PIT-5. Opłacać co miesiąc co
    najmniej ub. zdrowotne (jeśli masz gdzieś etat) lub zdrowotne + społeczne i
    wysyłać od czasu do czasu raport DRA do ZUS.

    Sądzę, że koszty prowadzenia będą większe niż potencjalne zyski :-(.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-05-02 06:54:27
    Temat: Re: Re: Płacenie podatków
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Thu, 1 May 2003 22:53:02 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

> [...]
    >wysyłać od czasu do czasu raport DRA do ZUS.
    >
    >Sądzę, że koszty prowadzenia będą większe niż potencjalne zyski :-(.

    Może lepiej przeprowadzić to przez klub? Wtedy dochody z tego tytułu
    mogą być zwolnione.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2003-05-02 12:27:03
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości

    wiadomości

    > Może lepiej przeprowadzić to przez klub? Wtedy dochody z tego tytułu
    > mogą być zwolnione.
    > --
    >
    > Sławomir Dąbrowski

    Klub? Jaki klub??

  • 5. Data: 2003-05-02 13:22:42
    Temat: Re: Re: Re: Płacenie podatków
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    >Klub? Jaki klub??

    Piłkarski. Założyłem, że wpływy ze sprzedaży gadżetów ma iść na
    działalność klubu ale chyba się pomyliłem, to tylko Twoja własna
    inicjatywa? W takim razie nie ma o czym mówić.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 6. Data: 2003-05-02 15:33:00
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    > Piłkarski. Założyłem, że wpływy ze sprzedaży gadżetów ma iść na
    > działalność klubu ale chyba się pomyliłem, to tylko Twoja własna
    > inicjatywa? W takim razie nie ma o czym mówić.
    > --
    To bez sensu że aby sprzedać kilka koszulek procedura jest tak
    skomplikowana. Nic dziwnego ze wszyscy robia na czarno

  • 7. Data: 2003-05-02 18:26:16
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > na
    > własna
    > To bez sensu że aby sprzedać kilka koszulek procedura jest tak
    > skomplikowana. Nic dziwnego ze wszyscy robia na czarno

    Nie wszyscy. Ale ci uczciwi na tym tracą. Możesz ew. podczepić się pod
    kolegę, który ma już działalność i zgodzi się firmować i rozliczać to w
    ramach swojej firmy.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-05-02 18:33:56
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie wszyscy. Ale ci uczciwi na tym tracą. Możesz ew. podczepić się pod
    > kolegę, który ma już działalność i zgodzi się firmować i rozliczać to w

    Będzie problem bo nie mam takich znajomych :-(