  • 1. Data: 2005-02-16 13:30:59
    Temat: Placznik - haslo dla administraora
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    Witam,
    stalo sie :-( Nie uzywalem Placznika juz kawalek czasu - dwa miesiace i
    "wzielo sie" i zapomnialo haselko dla administratora :-(
    Czy jest jakis sposob na dostanie sie do tego wspanialego dziela Prokomu
    bez utraty danych ?

    Dziekuje

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-02-16 13:38:06
    Temat: Re: Placznik - haslo dla administraora
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    http://platnik.fork.pl

  • 3. Data: 2005-02-16 13:48:47
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    > http://platnik.fork.pl

    Super dzięki ! Odkodowałem dzięki tej stronce !

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/

  • 4. Data: 2005-02-18 17:52:37
    Temat: Odp: Placznik - haslo dla administraora
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    a ja szukam crakca do Wizcona, nie wiesz gdzie znajdę?