  • 1. Data: 2005-05-17 19:45:06
    Temat: Płatnik czy wymaga programu access
    Od: "Kaz" <a...@w...pl>

    zainstalowełem platnika i jestem zdziwiony , że tworzy mi jakieś bazy danych
    w accessie , czy access jest konieczny aby płatnik działał

    jacek

  • 2. Data: 2005-05-17 20:25:25
    Temat: Re: P?atnik czy wymaga programu access
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kaz <a...@w...pl> wrote:
    > zainstalowe?em platnika i jestem zdziwiony , ?e tworzy mi jakie? bazy danych
    > w accessie , czy access jest konieczny aby p?atnik dzia?a?

    Access jako dodatkowy program nie jest potrzebny, ale Platnik korzysta
    z bazy danych w Accesie albo mssql'u.

    a.

  • 3. Data: 2005-05-17 20:43:37
    Od: "Kaz" <a...@w...pl>

    a jesli nie mam tego programu , czy pałtnik bedzie działal

    jacek

  • 4. Data: 2005-05-17 22:35:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kaz <a...@w...pl> wrote:
    > a jesli nie mam tego programu , czy pa?tnik bedzie dzia?al

    Wszystko co potrzeba jest na plycie z platnikiem (albo jest w tym co
    sciagasz ze strony zusu). Niczego wiecej dodatkowo nie trzeba instalowac.

    a.

  • 5. Data: 2005-05-18 05:16:15
    Temat: Re: Płatnik czy wymaga programu access
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > zainstalowełem platnika i jestem zdziwiony ,
    Ja też sie zdziwiłem jak go zainstalowałem i zobaczyłem.
    Ale przygotuj sie na to że to nie ostatnie twoje zdziwienie.

    --
    PawełJ