1. Data: 2004-06-14 07:40:18
Temat:Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
Od:"antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
programu.
Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym
programie?

Pozdrawiam
A.

2. Data: 2004-06-14 07:47:03
Temat:Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik antonina napisał:

> [...]
> Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
> Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym

Jak? Klnąc na czym świat stoi. ;-)

Maddy zrzucająca cały katalog Płatnika na płytkę raz na miesiąc

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl

3. Data: 2004-06-14 07:59:56
Od:"antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> Jak? Klnąc na czym świat stoi. ;-)
>
> Maddy zrzucająca cały katalog Płatnika na płytkę raz na miesiąc

A udało Ci sie kiedykolwiek korzystać z takiej kopii, czy na razie robisz ją
tylko "na wszelki wypadek"?.

A.

4. Data: 2004-06-14 08:05:33
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik antonina napisał:

> A udało Ci sie kiedykolwiek korzystać z takiej kopii, czy na razie robisz ją
> tylko "na wszelki wypadek"?.

Dwukrotnie odtwarzałam płatnika z takiej kopii. A co?

Swoją drogą po to własnie robi sie kopie zapasowe - "na wszelki
wypadek". To jest główny powód robienia kopii zapasowych u większości
znanych mi ludzi (sa jeszcze ci, którzy robią kopie bo tak im każe norma
ISO, szef albo głos z lodówki ;-)) )
A Ty po co robisz kopie zapasowe? ;-)

Maddy

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl

5. Data: 2004-06-14 09:54:16
Od:"antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwukrotnie odtwarzałam płatnika z takiej kopii. A co?
>
> A Ty po co robisz kopie zapasowe? ;-)

Na wszelki wypadek - tylko bylam ciekawa czy on u Ciebie zaistnial i czy
wowczas sposób sie sprawdzil.
A.

6. Data: 2004-06-14 10:39:39
Od:Bunio <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-14 09:40, Użytkownik antonina napisał:
> [...]
> Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
> Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym

Kopie Zapasowe najlepiej jest robić kopiując cały folder (..)\Prokom
Software SA\ wraz z potkatalogami
nalezy sprawdzić jaką lokalizację ma plik bazy danych ( ponieważ w
przypadku instalacji sieciowych róznie to jest )

Dlatego należy kopiowac ały katalog ponieważ jesli instalacja jest od 5
to baza danch jest w katalogu (..)\Płatnik\Baza\ a nie płatnik 6 tutaj
zwrócić uwagę!!!!!!!

Następny element to są pliki potwierdzeń
PrzesyłkizZUS i PrzesyłkiDoZUS
a następnie jakieś zapisyu raportów importu itd
do kompletu dołączyć jeszcze zapisaną kopertę z hasłem do bazy danych
(są to podkatalogi obecnie używanej wersji) ale są ale ne są
przenoszonie do nowych wersji

Jesli stworzone zostało archiwum starych zapisów też należy zarchiwizować.

Inna sprawa jest jeśli mam MSDE

tutaj niestety konieczna jest znajomość SQL-a
mozna zrobić "zimną kopię " plików bazy ( po zatrzymaniu motoru bazy)
ale UWAŻAĆ bo nie zawsze odtwarzanie może się udac !!!!!!!!

Kopia samej bazy jesli macie legalną wersję Managera wówczas kopię
można "wyklikać" ale neiestety MSDE nie ostarcza managera a jedynie osql-a

w takim przypadku

osql -S komp/PŁATNIK -d nazwa_bazy -U sa -P "" -i
c:\backup\backup_tmp.sql -o c:\backup\wynik.log

natomist w pliku c:\backup\backup_tmp.sql

BACKUP DATABASE PLATNIK TO disk='c:\backup\PLATNIK_SQL_20040121.dat'
GO
BACKUP LOG PLATNIK WITH TRUNCATE_ONLY
GO

(mam to robione rzez plik z pewnych powodów)

i ten plik należy też zarchiwizować na zewnętrznym nośniku .....

a wsztko wykonujecie na włąsną odpowiedzielnosć

mam też skrypty automatycznie archiwizujące ..... :-D
mogęwysłać na priva ..... SQL-a

Pozdrawiam

BUNIO

7. Data: 2004-06-14 10:54:29
Od:Bunio <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-06-15 12:33:34
Od:Bunio <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-06-15 14:12:25
Temat:[OT] Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bunio <a...@b...pl>
w wiadomości <news:camqb1$ue$2@news.onet.pl> wstukał:

> Pozdrawiam
> BUNIO

I choćby przyszło tysiąc atletów^#%$GH^ i choćbyś wysłał tysiąc tych postów,
ponieważ są kodowane w UTF i tak zostaną skasowane przez cancelbota. Oto
przykład takiego (to właśnie Twój post z dzisiaj został nim skasowany):

Subject: cmsg cancel <camqb1$ue$2@news.onet.pl>
Control: cancel <camqb1$ue$2@news.onet.pl>
Cancel: Re: =?UTF-8?B?UMWCYXRuaWsgLSBrb3BpZSB6YXBhc293ZSByYXogam
VzemN6ZQ==?=
Unicode postings are not allowed in pl.*.
See http://www.usenet.pl/doc/faq.html for pl.* news hierarchy posting rules.

--
When a compiler accepts a program without error on the first run,++

10. Data: 2004-06-15 19:35:57
Od:"Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakiej bazy używasz? sql czy mdb?

Grzesiek