  • 1. Data: 2004-06-14 07:40:18
    Temat: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
    Od: "antonina" <a...@o...pl>

    Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
    programu.
    Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
    Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym
    programie?

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-06-14 07:47:03
    Temat: Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik antonina napisał:

> [...]
    > Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
    > Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym

    Jak? Klnąc na czym świat stoi. ;-)

    Maddy zrzucająca cały katalog Płatnika na płytkę raz na miesiąc

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-14 07:59:56
    Od: "antonina" <a...@o...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Jak? Klnąc na czym świat stoi. ;-)
    >
    > Maddy zrzucająca cały katalog Płatnika na płytkę raz na miesiąc

    A udało Ci sie kiedykolwiek korzystać z takiej kopii, czy na razie robisz ją
    tylko "na wszelki wypadek"?.

    A.

  • 4. Data: 2004-06-14 08:05:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik antonina napisał:

    > A udało Ci sie kiedykolwiek korzystać z takiej kopii, czy na razie robisz ją
    > tylko "na wszelki wypadek"?.

    Dwukrotnie odtwarzałam płatnika z takiej kopii. A co?

    Swoją drogą po to własnie robi sie kopie zapasowe - "na wszelki
    wypadek". To jest główny powód robienia kopii zapasowych u większości
    znanych mi ludzi (sa jeszcze ci, którzy robią kopie bo tak im każe norma
    ISO, szef albo głos z lodówki ;-)) )
    A Ty po co robisz kopie zapasowe? ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-06-14 09:54:16
    Od: "antonina" <a...@o...pl>

    > Dwukrotnie odtwarzałam płatnika z takiej kopii. A co?
    >
    > A Ty po co robisz kopie zapasowe? ;-)

    Na wszelki wypadek - tylko bylam ciekawa czy on u Ciebie zaistnial i czy
    wowczas sposób sie sprawdzil.
    A.

  • 6. Data: 2004-06-14 10:39:39
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-06-14 09:40, Użytkownik antonina napisał:
> [...]
    > Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
    > Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym

    Kopie Zapasowe najlepiej jest robić kopiując cały folder (..)\Prokom
    Software SA\ wraz z potkatalogami
    nalezy sprawdzić jaką lokalizację ma plik bazy danych ( ponieważ w
    przypadku instalacji sieciowych róznie to jest )

    Dlatego należy kopiowac ały katalog ponieważ jesli instalacja jest od 5
    to baza danch jest w katalogu (..)\Płatnik\Baza\ a nie płatnik 6 tutaj
    zwrócić uwagę!!!!!!!

    Następny element to są pliki potwierdzeń
    PrzesyłkizZUS i PrzesyłkiDoZUS
    a następnie jakieś zapisyu raportów importu itd
    do kompletu dołączyć jeszcze zapisaną kopertę z hasłem do bazy danych
    (są to podkatalogi obecnie używanej wersji) ale są ale ne są
    przenoszonie do nowych wersji

    Jesli stworzone zostało archiwum starych zapisów też należy zarchiwizować.

    Inna sprawa jest jeśli mam MSDE

    tutaj niestety konieczna jest znajomość SQL-a
    mozna zrobić "zimną kopię " plików bazy ( po zatrzymaniu motoru bazy)
    ale UWAŻAĆ bo nie zawsze odtwarzanie może się udac !!!!!!!!

    Kopia samej bazy jesli macie legalną wersję Managera wówczas kopię
    można "wyklikać" ale neiestety MSDE nie ostarcza managera a jedynie osql-a

    w takim przypadku

    osql -S komp/PŁATNIK -d nazwa_bazy -U sa -P "" -i
    c:\backup\backup_tmp.sql -o c:\backup\wynik.log

    natomist w pliku c:\backup\backup_tmp.sql

    BACKUP DATABASE PLATNIK TO disk='c:\backup\PLATNIK_SQL_20040121.dat'
    GO
    BACKUP LOG PLATNIK WITH TRUNCATE_ONLY
    GO

    (mam to robione rzez plik z pewnych powodów)

    i ten plik należy też zarchiwizować na zewnętrznym nośniku .....

    a wsztko wykonujecie na włąsną odpowiedzielnosć

    mam też skrypty automatycznie archiwizujące ..... :-D
    mogęwysłać na priva ..... SQL-a

    Pozdrawiam

    BUNIO

  • 7. Data: 2004-06-14 10:54:29
    Od: Bunio <a...@b...pl>

  • 8. Data: 2004-06-15 12:33:34
    Od: Bunio <a...@b...pl>

  • 9. Data: 2004-06-15 14:12:25
    Temat: [OT] Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Bunio <a...@b...pl>
    w wiadomości <news:camqb1$ue$2@news.onet.pl> wstukał:

    > Pozdrawiam
    > BUNIO

    I choćby przyszło tysiąc atletów^#%$GH^ i choćbyś wysłał tysiąc tych postów,
    ponieważ są kodowane w UTF i tak zostaną skasowane przez cancelbota. Oto
    przykład takiego (to właśnie Twój post z dzisiaj został nim skasowany):

    Subject: cmsg cancel <camqb1$ue$2@news.onet.pl>
    Control: cancel <camqb1$ue$2@news.onet.pl>
    Cancel: Re: =?UTF-8?B?UMWCYXRuaWsgLSBrb3BpZSB6YXBhc293ZSByYXogam
    VzemN6ZQ==?=
    Unicode postings are not allowed in pl.*.
    See http://www.usenet.pl/doc/faq.html for pl.* news hierarchy posting rules.

    --
    When a compiler accepts a program without error on the first run,++

  • 10. Data: 2004-06-15 19:35:57
    Od: "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl>

    A jakiej bazy używasz? sql czy mdb?

    Grzesiek