  • 1. Data: 2008-02-16 19:42:34
    Temat: Płatnik po 20 lipca
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    Jak pewnie wszystkim wiadomo, po 20 lipca ZUS nie będzie przymował
    deklaracji podpisanych "starym" certyfikatem. Wymagane będzie posiadanie
    certyfikatu kwalifikowanego (do nabycia w PWPW - Sigillum, Unizeto -
    Certum lub KIR).

    Piszę pracę dyplomową na temat przyszłości kwalifikowanego podpisu
    elektronicznego w Polsce. I, jak zawsze w takich razach, jest ankieta ;)
    Jej wypełnienie zajmuje przeciętnie 90 sekund, przeznaczona jest dla
    biur rachunkowych i osób prowadzących działalność gospodarczą.

    Będę bardzo wdzięczny wszystkim, którzy zechcą pomóc.
    Ankieta wisi tu:

    http://webankieta.pl/ankieta/w1hppeqmrqc8

    pozdrawiam,
    --
    Marek Gutkowski
    osiągalny jako tibboh w domenie gmail kropka com

  • 2. Data: 2008-02-16 21:21:47
    Temat: Re: Płatnik po 20 lipca
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > http://webankieta.pl/ankieta/w1hppeqmrqc8

    Nie jestes tu pierwszy z tą ankietą ... i nie ostatni.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-02-16 22:08:33
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    KsZZysiek wrote:

    > Nie jestes tu pierwszy z tą ankietą ... i nie ostatni.

    Hmm, dokładnie sprawdziłem, czy koledzy z którymi piszę pracę nie byli
    tu wcześniej i nic nie znalazłem.
    Mogę prosić o Msg-Id?

    --
    Marek Gutkowski

  • 4. Data: 2008-02-16 22:45:37
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Mogę prosić o Msg-Id?

    Widać cięzko z dojściem do magisterki :) Dzisiejszy student musi mieć
    podane wszystko na tacy.

    http://groups.google.pl/groups/search?q=webankieta.p

    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-02-16 23:07:19
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    KsZZysiek wrote:

    > Widać cięzko z dojściem do magisterki :) Dzisiejszy student musi mieć
    > podane wszystko na tacy.
    >
    > http://groups.google.pl/groups/search?q=webankieta.p

    Dlaczego myślisz, że to *ta sama* ankieta?
    Dlaczego myślisz, że to magisterka i skąd pomysł, że z nią ciężko?

    --
    Marek Gutkowski