  • 1. Data: 2003-04-30 19:18:41
    Temat: Pobyt Tymczasowy
    Od: Paulo <p...@g...pl>

    witam. (nie znalazłem grupy by zadać to pytanie, strzelam więc tu)

    Czy można dokonać zameldowania tymczasowego więcej niż w jednym miejscu
    i w tym samym czasie? Jakie grożą za to restrykcje :) ?

  • 2. Data: 2003-04-30 19:27:24
    Temat: Re: Pobyt Tymczasowy
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paulo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam. (nie znalazłem grupy by zadać to pytanie, strzelam więc tu)

    pl.soc.prawo

  • 3. Data: 2003-04-30 19:32:45
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > pl.soc.prawo

    w tym roku słyszałem o przypadku że jeden facet złożył zeznania podatkowe do 23 USów,
    w każdym wyliczył sobie zwrot niecałe 3000zł. (kontrola wyrywkowa z reguły już po
    dokonaniu zwrotu przez US) z zeznaniami złożył NIPpy-3 , z 17-tu USów otrzymał zwrot
    zniknął, może gościu kombinuje podobnie, dlatego pyta o to na tej grupie :-)

  • 4. Data: 2003-04-30 19:40:10
    Od: Paulo <p...@g...pl>

    Użytkownik Slayer napisał:
> [...]
    zwrot i
    > zniknął, może gościu kombinuje podobnie, dlatego pyta o to na tej grupie :-)

    Spokojnie chodzi tylko o akademik, ale to niezła myśl :)

    ----------
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

  • 5. Data: 2003-05-01 07:32:24
    Od: dan <d...@p...pl>

    > Spokojnie chodzi tylko o akademik, ale to niezła myśl :)
    > Pozdrawiam

    Teoretycznie jest tak, ze przy nowym zameldowaniu tymczasowym
    automatycznie tracisz poprzednie zameldowanie tymczasowe. Teoretycznie
    bo czasami do UM trafiaja te informacje nieco spoznione.

  • 6. Data: 2003-05-01 08:49:35
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zeznaniami złożył NIPpy-3 , z 17-tu USów otrzymał zwrot i zniknął,
    > może gościu kombinuje podobnie, dlatego pyta o to na tej grupie :-)

    Też słyszałem o takim gościu, ale nie w wymiarze aż tylu Usów - wiesz może
    coś bliżej na ten temat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
    ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock