  • 1. Data: 2012-05-29 17:23:33
    Temat: Podatek od kredytu?
    Od: " Majkka" <m...@N...gazeta.pl>

    Jestem po rozwodzie, ale dopiero po kilku latach od rozwodu przeprowadzimy z
    eksmężem podział.
    Wszystko u notariusza ustalone, dokumenty spiane, ale dziś zaskoczenie:
    Pani rejent stwierdziła, że będzie musiała pobrać (około) 2000 złotych na
    opłacenie podatku PCC od... przepisania kredytu z "mąż+żona" na "tylkożona".

    Czy to jest prawidłowe?
    Czy od długu, który przejmuję na siebie muszę zapłacić podatek?
    W banku z przeniesieniem kredytu z dwojga małżonków na 'tylkomnie' związana
    jest opłata (chyba 50pln), nie wspominali nic o konieczności opłacania PCC.

    Czy notariusz się nie pomylił?

  • 2. Data: 2012-06-01 21:36:22
    Temat: Re: Podatek od kredytu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 May 2012, Majkka wrote:

> [...]
    > opłacenie podatku PCC od... przepisania kredytu z "mąż+żona" na "tylkożona".

    ...nie widzę odpowiedzi na .prawo na pytania które postawiłem do takiego
    samego postu...

    pzdr, Gotfryd