  • 1. Data: 2012-07-24 18:20:00
    Temat: Podatek od zakupu drugiego mieszkania
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witajcie.
    Powiedzcie mi, czy to prawda, że jeśli będąc właścicielem jednego
    mieszkania, to kupując drugie muszę zapłacić podatek w wysokości 11% -
    12%? Jeśli to prawda, to jaka jest podstawa prawna?

    --
    Pozdrowienia
    Radek

  • 2. Data: 2012-07-24 19:02:06
    Temat: Re: Podatek od zakupu drugiego mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 07/24/2012 06:20 PM, Buster wrote:
> [...]
    > mieszkania, to kupując drugie muszę zapłacić podatek w wysokości 11% -
    > 12%? Jeśli to prawda, to jaka jest podstawa prawna?

    pierwsze slysze.

    chyba sie komus pomerdalo ze starych czasow i mial na mysli ulge przy
    spadku lub darowiznie ktorej nie dalo sie zastosowac jak ktos juz
    mieszkanie mial.