  • 1. Data: 2005-09-09 07:44:01
    Temat: Podatek za wakacyjną pracę za granicą - czy ktos moze mi wyjaśnić?
    Od: Graaf <g...@g...pl>

    Jestem studentem. Pracowałem podczas wakacji legalnie w anglii. Placilem
    tam podatki i ubezpieczenie. Przed wyjazdem z Wlk. Brytanii złożyłem
    dokumenty o zwrot placonego tam podatku. W polsce jedynym moim dochodem
    jest renta rodzinna.

    Z tego co mi wiadomo, to musze w Polsce zaplacic podatek naszemu US od
    pieniedzy zarobionych w GB. Jak sie do tego zabrać? Jak to policzyć?

    Podobno jest jakaś kwota wolna od podatku. W jakiej wysokości???

    Czy dla ZUSu tez muszę coś płacić??

    W archiwum znalazlem tylko jakieś starsze posty z 2003 roku, z których
    tak naprawde niewiele rozumiem. Czy ktoś mogłby opisac krok po kroku jak
    się do tego zabrać?
    Bardzo proszę o pomoc, gdyż na prawde nie mam zielonego pojęcia jak to
    wszystko policzyć.

    z góry dziękuję za wszelkie informacje

    Graaf