  • 1. Data: 2002-02-13 16:50:14
    Temat: Podatki od nieruchomosci(ziemi rolnej o powierzchni<1ha)
    Od: r...@t...com.pl (Piotr Roszkowski)

    Witam,

    Mam taki problem dowiedzialem sie, ze bede musial zaplacic 0.09zl za m^2
    (mam tych metrow<1ha stad nie jest to gospodarstwo rolne)
    zwyklej ziemi rolnej w regionie o rekordowym bezrobociu(Podlasie) na wsi
    bez wodociagu,asfaltoej drogi przez wies czy nawet pelnego oswietlenia.
    Wydaje mi sie to kwota skandalicznie wysoka(jest ona ustalona dla calej
    gminy(ktora nawet nie jest miastem, ale jest 8km od mojej wioski.Miasto
    powiatowe jest 11km od wioski znowuz).

    Ps. W Warszawie Radosci podatki sa mniej wiecej na takim samym poziomie,
    zas w Ursusie moze troche wyzsze.

    Pozdrawiam :-)
    Piotr R.
    GG:1883965