  • 1. Data: 2008-02-17 12:14:15
    Temat: Podsumowanie miesiąca/roku w KPIR
    Od: Krzysio <k...@x...wp.pl>

    Z uwagi na specyficzne potrzeby (elektroniczny import faktur) zrobiłem
    sobie własny prosty programik do KPiR na swoje potrzeby.

    Tylko mam zagwodzkę z tymi podsumowaniami. Na razie robię tak (wzorując się
    na jakimś komercyjnym programie):

    1. każdy miesiąc na osobnych stronach, zaczynając od zera, w związku z czym
    podsumowanie ostatniej strony jest podsumowaniem tego miesiąca.
    2. po każdym miesiącu na osobnej kartce suma kolun od stycznia do końca
    tego miesiąca. Takie wyliczenie z grudnia jest zarazem podsumowaniem roku.

    Czy robię dobrze, czy źle, czy coś tutaj brakuje? Zapis w rozporządzeniu
    jest tak zagmatwany, że już sam nie wiem, jak to ma być dobrze.

  • 2. Data: 2008-02-17 12:44:19
    Temat: Re: Podsumowanie miesiąca/roku w KPIR
    Od: Krzysio <k...@x...wp.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 13:14:15 +0100, Krzysio napisał(a):

> [...]
    > tego miesiąca. Takie wyliczenie z grudnia jest zarazem podsumowaniem roku.

    Dodam jeszcze, że w punkcie 2. na tej kartce jest suma narastająco dla
    wszystkich miesięcy, czyli np. na w marcu widać tam sumy kolumn dla okresu
    styczeń-styczeń, styczeń-luty oraz styczeń-marzec.