  • 1. Data: 2002-02-07 12:05:35
    Temat: Pomoc-Podatek dochodowy od osób fizycznych za 2001
    Od: "pawllo" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Zgodnie z przyjętym regulaminem wynagrodzenia za pracę, wynagrodzenia za
    dany miesiąc wypłacane są ostatniego dnia miesiąca. Jednak za m-c grudzień
    2001r, z uwagi na brak środków zostały wypłacone dnia 03.01.2002r.
    Natomiast wynagrodzenia za styczeń 2002r zostały wypłacone 31.01.2002. W
    m-cu styczniu zastosowano do do wypłaconych łącznie wynagrodzeń (za grudzień
    i styczeń) pojedyncze koszty uzyskania (tj. 96,26) oraz pomniejszono podatek
    o kwotę w wysokości obowiązującej w 2002r (43,18).
    W PIT-11 za 2001 rok wpisuję 11 wynagrodzeń, jakie zastosować koszty
    uzyskania przychodów, czy pełne (tj. 1110,72) czy tylko za 11 miesięcy (tj.
    1018,16)?

  • 2. Data: 2002-02-07 12:13:50
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Użytkownik "pawllo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W PIT-11 za 2001 rok wpisuję 11 wynagrodzeń, jakie zastosować koszty
    > uzyskania przychodów, czy pełne (tj. 1110,72) czy tylko za 11 miesięcy

    Wg mnie za 11 wypłaconych wynagrodzeń i tylko te 11 wynagrodzeń faktycznie
    wypłaconych w danym roku jest ujmowanych na PIT-11.
    Kasia

  • 3. Data: 2002-02-07 22:46:35
    Od: "Arraes" <a...@e...com>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:a3tqr9$ob9$1@druid.ceti.com.pl...
> [...]
    >
    > Wg mnie za 11 wypłaconych wynagrodzeń i tylko te 11 wynagrodzeń faktycznie
    > wypłaconych w danym roku jest ujmowanych na PIT-11.

    wg mnie w PIT 11 wpisujesz faktycznie potrącone koszty, co w zeznaniu
    rocznym pracownik skoryguje do 12 - poniewaz byl zatrudniony 12 miesiecy