  • 1. Data: 2002-09-19 07:09:13
    Temat: Pomocy!
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Sprawa ma się tak!
    Kupiłem samochód osobowy z homologacją na cieżarowy czyli ciężarowy!
    Odpisałem od niego VAT!
    Po pewnym czasie co związane jest z przekraczaniem pewnych granic jako
    samochód cieżarowy, postanowiłem go przemianować w stacji diagnostycznej
    jako samochód osobowy co zrobili bez problemu!
    Teraz jest jako samochód osobowy!
    Amortyzację tego samochodu jest od poczatku i to 5-cio letnia!

    Pytanie brzmi!
    1. Co z podatkiem Vat odliczonym od zakupu! (W dniu zakupu był jako sam
    cieżarowy)
    2. Jak traktować paliwo do tego samochodu!(Od początku nie odpisywałem od
    paliwa VAT-u!)
    3. Co z ewentualną sprzedażą tego samochodu! Czy naliczać cenę rynkową +VAT?

    Może ktoś coś wie na ten temat!

    Jarek

  • 2. Data: 2002-09-19 17:09:44
    Temat: Re: Pomocy!
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > samochód cieżarowy, postanowiłem go przemianować w stacji
    > diagnostycznej jako samochód osobowy co zrobili bez problemu!

    Ciekawa sprawa.W dowodzie rejestracyjnym też masz "przemianowany"?
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-09-22 16:10:39
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Tak i nie bylo z tym problemu!

  • 4. Data: 2002-09-25 17:56:31
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Jarek wrote:
    > Tak i nie bylo z tym problemu!

    No to mogą się zacząć w przyszłości,czego Ci absolutnie nie życzę.
    Pozdrawiam
    Jacek