  • 1. Data: 2007-01-21 09:05:14
    Temat: Pomyłka w zeznaniu PIT-37 2005 - jaki mandat
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Cześć,

    Okazało się, że zrobiłem błąd w zeznaniu PIT-37 za 2005 rok.
    Na jednym PIT-11/28B było 45zł zaliczki a ja nie wiedzieć czemu
    spisałem 60zł. W związku z tym US zwrócił mi 15zł więcej niż
    powninien.

    Jak wysokiego mandatu można się spodziewać za takie przewinienie?
    Zna ktoś aktualne stawki? ok. 100zł czy więcej?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-01-21 09:57:14
    Temat: Re: Pomyłka w zeznaniu PIT-37 2005 - jaki mandat
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-01-2007 o 10:05:14 PiotrB. <p...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak wysokiego mandatu można się spodziewać za takie przewinienie?
    > Zna ktoś aktualne stawki? ok. 100zł czy więcej?

    A czemu wolisz zapłacić mandat niż złożyć korektę?

  • 3. Data: 2007-01-21 10:31:10
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 21-01-2007 o 10:57:14 t <r...@o...pl> napisał:

    > A czemu wolisz zapłacić mandat niż złożyć korektę?

    korekta swoją drogą a mandat swoją. nie znalazłem sam tego
    błędu lecz dostałem wezwanie z US w celu wyjaśnienia.

    Piotr

  • 4. Data: 2007-01-21 10:43:29
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-01-2007 o 11:31:10 PiotrB. <p...@n...pl> napisał(a):

    > korekta swoją drogą a mandat swoją. nie znalazłem sam tego
    > błędu lecz dostałem wezwanie z US w celu wyjaśnienia.

    Aha, nie napisałeś tego że już Cię przydybali. Wobec tego wpłać
    tą kwotę z odsetkami w pon., złoż korektę z czynnym żalem i idź do
    wyjaśniać,
    może się wtedy upiecze albo przynajmniej zmiejszysz opłatę klimatyczną.

  • 5. Data: 2007-01-21 14:37:58
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    > korekta swoją drogą a mandat swoją. nie znalazłem sam tego
    > błędu lecz dostałem wezwanie z US w celu wyjaśnienia.

    Bądź grzeczny i miły.
    POwiedz że możesz za to NIEUMYŚNE wykroczenie zapłacić np max 100PLN.
    Pamiętaj że teraz mamy 4tą żeczpospolitą i jeśli się nie zgodzisz na mandat
    (mnie kiedyś wciskali 1kPLN za 2 dniowe spóźnienie samej deklaracji VAT-7)
    to piszesz odwołanie i oni muszą sprawę skierować do sądu, a nie jeak kiedyś
    w UBkistanie dowalał Ci naczelnik wg palca

    Piotrek Wywrot

  • 6. Data: 2007-01-21 14:49:39
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 21-01-2007 o 11:43:29 t <r...@o...pl> napisał:

> [...]
    > wyjaśniać,
    > może się wtedy upiecze albo przynajmniej zmiejszysz opłatę klimatyczną.

    ale czy jest sens jeśli wyznaczyli mi już datę spotkania?
    czynny żal chyba byłby skuteczny wtedy gdyby US jeszcze nie
    wiedział o mojej pomyłce czy teraz też?

    Piotr

  • 7. Data: 2007-01-21 15:00:00
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-01-2007 o 15:49:39 PiotrB. <p...@n...pl> napisał(a):

    > ale czy jest sens jeśli wyznaczyli mi już datę spotkania?
    > czynny żal chyba byłby skuteczny wtedy gdyby US jeszcze nie
    > wiedział o mojej pomyłce czy teraz też?

    Skuteczny prawnie nie będzie, ale jak go napiszesz to masz jakiś dodatkowy
    dowód skruchy
    i może po ludzku się zlitują ;)

  • 8. Data: 2007-01-21 15:27:08
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotrek" <P...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > VAT-7) to piszesz odwołanie i oni muszą sprawę skierować do sądu, a nie
    > jeak kiedyś w UBkistanie dowalał Ci naczelnik wg palca

    teraz w ciemnogrodzie o wszystkim decyduje najjasniej panujący. Więc nigdy
    nie możesz być pewien ile dostaniesz, bo nigdy nie wiadomo, czy dzisiaj
    akurat nie jest bez humoru.

  • 9. Data: 2007-01-21 16:03:05
    Od: "WyWroT" <w...@v...pl>

    > teraz w ciemnogrodzie o wszystkim decyduje najjasniej panujący. Więc nigdy
    > nie możesz być pewien ile dostaniesz, bo nigdy nie wiadomo, czy dzisiaj
    > akurat nie jest bez humoru.

    No nie bo pilnujemy niezawisłości sądów, a nawet prokuratury.
    A o powyższym decyduje sond

  • 10. Data: 2007-01-21 17:18:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "WyWroT" <w...@v...pl> wrote in message

    > No nie bo pilnujemy niezawisłości sądów, a nawet prokuratury.

    Bo nazie są ważniejsze rzeczy do obsadzenia.
    Niezawisłość sądów skończy się jak się rozprawią z NBP i TVP To jest
    chwilowo najważniejsze, a sądy do rzadzenia potrzebne nie są.