  • 1. Data: 2004-05-20 08:42:36
    Temat: Porada-jak się rozliczać z działalności?
    Od: "martiN" <m...@o...pl>

    Czy możecie mi zaproponować w jakiej formie (VAT,ryczałt etc.) rozliczać się
    z US? Mam zamiar prowadzić baardzo mały punkt ze sprzedażą TANICH papierosów
    (liczę, że obrót będzie po pewnym czasie dość duży)- i to wszystko, jeżeli
    chodzi o zakres działalności. Jeszcze jedno pytanie, rozumiem, że jeżeli
    VAT, to po jakimś czasie kasa fiskalna...ale jak to DOKŁADNIE wygląda, po
    jakim czasie (?) i czy jestem zobligowany w 100% i MUSZĘ tę kasę instalować
    (?), czy jak inna forma (ryczałt, karta etc.) to mogę zrezygnować z kasy
    fisk.?
    Generalnie-jak byłoby, lepiej, wygodniej, prościej?

    THX za wszelkie info.

    Pozdro martiN

  • 2. Data: 2004-05-21 07:36:09
    Temat: Re: Porada-jak się rozliczać z działalno?ci?
    Od: "martiN" <m...@o...pl>

    Użytkownik "martiN" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy możecie ....

    Serdecznie wszystkim dziękuję. Widzę, że moje pytania przerosły możliwości
    grupowiczów, ale spoko... thx.
    M.

  • 3. Data: 2004-05-21 10:32:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 May 2004, martiN wrote:
    [...]
    >+ Serdecznie wszystkim dziękuję. Widzę, że moje pytania przerosły możliwości
    >+ grupowiczów, ale spoko... thx.

    Widocznie przerosły.
    Z mojej strony uwaga: niesłusznie wrzucasz "jeśli VAT to kasa fiskalna".
    To są dwie RÓZNE sprawy !
    Mam VAT i obchodzę się bez kasy.
    Są tacy co nie są VATowcami a kasę muszą mieć.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)