  • 1. Data: 2005-01-30 19:14:07
    Temat: Poz.41 i 42 dekl.vat 7 :((
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam,
    czy ktos moze mi doradzic czy w poz. dot.podatku naliczonego od zakupów
    zaliczanych u podatnika do srodkow trwalych nalezy wykazac tylko te
    amortyzowane w czasie czy wszystkie takze i te amortyzowane od razu w 100%??

    pozdrowka i dziekuje z gory
    MaG

  • 2. Data: 2005-01-30 21:04:40
    Temat: Re: Poz.41 i 42 dekl.vat 7 :((
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MaG wrote:
    > witam,
    > czy ktos moze mi doradzic czy w poz. dot.podatku naliczonego od
    > zakupów zaliczanych u podatnika do srodkow trwalych nalezy wykazac
    > tylko te amortyzowane w czasie

    Przecież ten podatek rozliczyłaś *w całości*
    w momencie zakupu

    czy wszystkie takze i te amortyzowane
    > od razu w 100%??

    Te amortyzowane jednorazowo:
    w miesiącu rozliczenia faktur zakupu.

    A poza tym pytanie:
    czyżbyś odliczała VAT od
    "amortyzowanych w czasie"
    środków trwałych stopniowo?

  • 3. Data: 2005-01-31 08:32:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Jan 2005, cef wrote:

> [...]
    > + > tylko te amortyzowane w czasie
    > +
    > + Przecież ten podatek rozliczyłaś *w całości*

    CEF, ale najwyraźniej ma na myśli fakt wpisywania *do innej rybryki*.
    Mi pasuje :)

    > + czy wszystkie takze i te amortyzowane
    > + > od razu w 100%??
    > +
    > + Te amortyzowane jednorazowo:
    > + w miesiącu rozliczenia faktur zakupu.

    ...ale "do ST" a nie "innych wydatków" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)