  • 1. Data: 2005-02-08 19:15:59
    Temat: Praca w Polsce i za granicą - jak rozliczyć?
    Od: "::cezy::" <yoohas@_nospam_msi.pl>

    Witam...
    Mam pewnien problem natury rozliczeniowej z podatkiem... Mianowicie
    pracowałem przez ponad pół roku w Polsce, po czym wyruszyłem na podbój
    Cypru i tam pracuję do teraz. Oczywiscie legalnie i tu i tam. Kwestia
    samego rozliczenia wiem mniej więcej jak wygląda, ale czy przeszłoby coś
    takiego, jak pominięcie w zeznaniu polskim pracy na Cyprze? Czy nasze
    urzędy mają jakąś intercyzę podpisaną czy cóś, ze o zagranicznych
    dochodach by coś wyniuchały?
    Z góry dzięki za wszelkie info...

    --
    ...pozdrawiam....
    ..::cezy::..

  • 2. Data: 2005-02-08 19:58:54
    Temat: Re: Praca w Polsce i za granicą - jak rozliczyć?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ::cezy:: wrote:
> [...]
    > nasze urzędy mają jakąś intercyzę podpisaną czy cóś, ze o
    > zagranicznych dochodach by coś wyniuchały?

    Umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania pomiedzy Polska, a Republiką
    Cypru.
    Poszukaj i poczytaj.
    Generalnie jednak nie radzę zatajać dochodów cyprjskich, bo ci się to za
    4 lata może odbić mocną czkawką.
    A najprostsze rozwiązanie to wysłupać 100 zł i dać to do rozliczenia
    doradcy podatkowemu. Będziesz miał święty spokój.