  • 1. Data: 2004-07-13 18:58:44
    Temat: Praca za dziękuję
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl>

    Mam taki problem. Jestem naczelnikiem ochotniczej straży pożarnej. Nie
    otrzymuję za to żadnej gratyfikacji. Urząd gminy zatrudnia mnie jednak jako
    kierowca w OSP na umowę zlecenie. Jednocześnie prowadzę własną firmę.
    Wykonałem prace remontowe w budynku garażu straży i obciążyłem fakturą Urząd
    Gminy. Oni nie chcą mi zapłacić za wykonana usługę, chociaż wcześniej nie
    było problemów, twierdząc że to ma charakter korupcji. Na remont wyraził
    zgodę zarząd straży w składa którego wchodzi 7 innych członków. Poradźcie co
    robić? Chodzi o kwotę 5000zł.

  • 2. Data: 2004-07-21 08:56:41
    Temat: Re: Praca za dziękuj
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CYTERES" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodę zarząd straży w składa którego wchodzi 7 innych członków. Poradźcie

    Poszukac osobę, która moze wystawic fakturę na U.Gminy za remont.
    Ty wystawisz jej koszt (bedziesz jakoby podwykonawcą ) a on obciązy U.Gminy.
    Podatkowo bedzie miał "0"
    Zapłatę ustalcie ze na twoje konto wpłynie kasa, lub gotówką odbierz.(nawet
    w 2,3 ratach z urzedu)
    to jest jedyce co przychodzi mi od razu