  • 1. Data: 2014-09-02 15:32:01
    Temat: Praktyki a ZUS i US
    Od: j...@g...com

    Mam znajomego, któremu chciałbym wydać referencje związane z odbyciem praktyk w mojej
    firmie. Znajomemu jest to potrzebne, ponieważ chciałby wpisać sobie to we wniosku o
    dotację. Problem w tym, że chciałbym, żeby z odbyciem tych praktyk wiązało się jak
    najmniej formalności w urzędach, stąd miałbym kilka pytań:

    1. Czy bezpłatnych praktyk nie trzeba zgłaszać do US, ZUS i żadnego innego urzędu?
    2. Czy trzeba przeszkolić praktykanta w zakresie BPH, jeżeli jest to praca zdalna,
    przed komputerem?
    3. Czy osoba przyjęta na praktyki nie musi aktualnie studiować?