  • 1. Data: 2007-10-17 09:23:01
    Temat: Progi podatkowe - przekroczenie i rozliczenie
    Od: Mariusz Salerek <l...@l...pl>

    Witam,
    Zwracam sie z prośbą o wyjaśnienie wątpliwosci następującej:

    Chodzi o progi podatkowe. Pracownik przekroczył I próg podatkowy, niemniej
    jednak złożył oświadczenie, że rozlicza się wspólnie z małżonkiem, tak więc
    stawkę pozostawiam 19%. Pracownikowi podatek już sięga do III progu i wiem
    że go przekroczy...i pytanie....Czy stawka podwyzsza się z 19% tylko do
    30%? (jak by nie było oświadczenia wynosiłaby 40%) Czy pozostaje do końca
    roku taka sama, czyli 19%.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2007-10-17 09:41:16
    Temat: Re: Progi podatkowe - przekroczenie i rozliczenie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mariusz Salerek w <news:ulu2ojauygit.1ey6i8j4dkmf4.dlg@40tude.net>:

> [...]
    > stawkę pozostawiam 19%. Pracownikowi podatek już sięga do III progu i wiem

    I pytanie brzmi, w którym miesiącu go przekroczy...

    > Czy stawka podwyzsza się z 19% tylko do
    > 30%? (jak by nie było oświadczenia wynosiłaby 40%) Czy pozostaje do końca
    > roku taka sama, czyli 19%.

    A co na to ustawa PDoF w rozdziale 7?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-10-17 10:52:05
    Od: Marcin <a...@s...pl>

    Dnia 17 Oct 2007 09:41:16 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > I pytanie brzmi, w którym miesiącu go przekroczy...

    w tym miesiącu

    > A co na to ustawa PDoF w rozdziale 7?

    dzięki, za pomoc