  • 1. Data: 2006-09-30 14:54:23
    Temat: Program do KPiR ?
    Od: Miloszek <m...@i...pl>

    Witam

    Zalozylem swoja dzialalnosc gospodarcza, zdecydowalem sie na KPiR
    bede tez Vatowcem. Nie mam zbyt duzego pojecia o rozliczaniu sie z US,
    ale chcialbym to robic sam, bo moja ksiegowosc bedzie bardzo prosta
    sam wystawie od 5 do 20 faktur w miesiacu, a wydatki zmieszcza sie na
    max 5 fakturach.W prowadzeniu samodzielnie KPiR pomocny bylby jakis
    program komputerowy, czy mozecie mi cos polecic ?

    Program moze byc darmowy, ale nie musi wole wydac raz 300 zl niz
    oplacacac co miesiac biuro rachunkowe, poniewaz firma jest mala i
    przewiduje male obroty.

    Pozdrawiam
    Miloszek

  • 2. Data: 2006-10-01 09:11:01
    Temat: Re: Program do KPiR ?
    Od: RakuKrak <r...@a...kom.pl>

    http://tinyurl.com/gsnwc

    --
    ###################
    Raku

  • 3. Data: 2006-10-01 17:22:15
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

    Zobacz: Jolka - KPiR http://www.odl.com.pl/jolka.htm

  • 4. Data: 2006-10-01 18:04:38
    Od: Miloszek <m...@i...pl>

    >http://tinyurl.com/gsnwc

    Bez przesady, jaszcze z google umiem kozystac....
    Ale nie bede sprawdzal 20 programow zeby wybrac ten 1,
    dlatego napisalem na grupe zeby mi ktos doradzil cos co zna i moze
    polecic, jest chyba roznica !

    Miloszek

  • 5. Data: 2006-10-01 18:11:02
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witaj,

    z darmowych polecam Małą Księgowość Rzeczpospolitej, z płatnych CDN Optima
    Pakiet Start Mała Firma ( zawiera moduły Kasa/Bank, Faktury, Detal i Księgę
    Podatkową, kosztuje 295 zł netto )

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2006-10-01 19:18:52
    Od: Miloszek <m...@i...pl>

> [...]
    >Pakiet Start Mała Firma ( zawiera moduły Kasa/Bank, Faktury, Detal i Księgę

    Dzieki wielkie za konkretne rady !
    Widzialem wlasnie przed chwila CDN Optima Księga Podatkowa
    i tez kosztuje 295 zl, skoro mowisz ze ten caly pakiet w tej cenie
    to musi byc jakas promocja ;), na stronce firmowej nie znalazlem.
    Ale program wyglada ciekawie i chyba zamowie demko!, szkoda ze odrazu
    nie mozna sciagnac.Jolka o ktorej napisal inny kolega jakos mi sie nie
    podoba, sprawia wrazenie trudnej w obsludze....

    Jeszcze raz dzieki za namiary na konkretne dobre programy!
    Pozdrawiam
    Miloszek

  • 7. Data: 2006-10-01 19:35:30
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Widzialem wlasnie przed chwila CDN Optima Księga Podatkowa
    > i tez kosztuje 295 zl, skoro mowisz ze ten caly pakiet w tej cenie
    > to musi byc jakas promocja ;), na stronce firmowej nie znalazlem.

    Jest w cenniku - poniżej, szukaj CDN Optima Pakiety START.

    Powodzenia

    Darek

  • 8. Data: 2006-10-01 20:06:36
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 30-09-2006 o 16:54:23 Miloszek <m...@i...pl> napisał:

    Księga Express PRO firmy tgsoft.
    Parę miesięcy temu mieli promocję dla nowych firm polegającą na tym,
    że cena wynosiła tyle procent ile minęło dni od założenia firmy. Czyli
    jeśli minęło 5 to płacisz 5%. Skorzystałem.

    Piotr

  • 9. Data: 2006-10-01 20:07:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Miloszek wrote:

    > Bez przesady, jaszcze z google umiem kozystac....
    > Ale nie bede sprawdzal 20 programow zeby wybrac ten 1

    No to jak dokonasz wyboru?
    Niektórym wystarcza arkusz kalkulacyjny
    inni wolą program

    > dlatego napisalem na grupe zeby mi ktos doradzil cos co zna i moze
    > polecic, jest chyba roznica !

    Ja sprawdziłem demo raptem 6 programów,
    żeby wybrać ten, który mi najbardziej odpowiada
    (zwróć uwagę na aktualizacje- czy są płatne)

  • 10. Data: 2006-10-02 09:47:13
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > że cena wynosiła tyle procent ile minęło dni od założenia firmy. Czyli
    > jeśli minęło 5 to płacisz 5%. Skorzystałem.

    A jak minelo wiecej niz 100? ;)