  • 1. Data: 2009-12-04 09:08:07
    Temat: Program do przelewów
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    mam pytanie:
    Czy znacie jakiś program do przelewów który by:

    - drukował na gotowych formularzach (nadruki A4)
    - drukował cały przelew z ramkami na papierze A4 tym pdf
    - posiadał stabilną bazę danych podatników oraz urzędów skarbowych
    - pracował w sieci

    Do tej pory korzystałem z funkcji wpisanych do systemu InsertGT oraz
    programu Przelewy firmy Papirus, ale obydwa te programy mają swoje wady.

    Z góry dziękuję za pooc

  • 2. Data: 2009-12-04 10:39:54
    Temat: Re: Program do przelewów
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Barbapapa pisze:
> [...]
    >
    > Do tej pory korzystałem z funkcji wpisanych do systemu InsertGT oraz
    > programu Przelewy firmy Papirus, ale obydwa te programy mają swoje wady.

    jzk.pl