  • 1. Data: 2003-02-23 22:17:56
    Temat: Program komp. a US
    Od: "jarek" <f...@2...pl>

    Witam grupowiczów !
    Czy trzeba informować US(ewentualnie w jakim terminie) o prowadzeniu kpir
    przy pomocy komputera.

    Pozdrawiam wszystkich i życze miłych snów o lepszym bezpodatkowym jutrze.

  • 2. Data: 2003-02-23 22:53:13
    Temat: Re: Program komp. a US
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 23 Feb 2003 23:17:56 +0100), "jarek"
    <f...@2...pl> był(a) napisał(a):

    >Witam grupowiczów !
    >Czy trzeba informować US(ewentualnie w jakim terminie) o prowadzeniu kpir
    >przy pomocy komputera.

    Nie. Chyba że chcesz nie drukować niczego, tylko prowadzić wyłacznie w
    komputerze.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-02-24 08:34:19
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    Witam,

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote in
    <0...@4...com>:

    >Nie. Chyba ze chcesz nie drukowac niczego, tylko prowadzic wylacznie w
    >komputerze.

    Hmm, nie rozumiem, w jaki sposob informowac? Wydawalo mi sie, ze jedynym wymogiem
    prowdzenia KPiR wylacznie komputerowo bylo tworzenie co miesiecznych archiwow na
    plytkach CD (czy innym "stalym" nosniku) plus wydrukowana instrukcja do programu i
    opis pol w bazach, ale informowanie o tym dodatkowo US'u???

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)

  • 4. Data: 2003-02-24 10:18:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 23 Feb 2003, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ >przy pomocy komputera.
    >+
    >+ Nie. Chyba że chcesz nie drukować niczego, tylko prowadzić wyłacznie

    Hrabio, a jak można prowadzić KPiR *nie robiąc* wyruków ??
    O ile wiem to nasi rządzący takiem możliwości nie dali, i jak
    ktoś *koniecznie* chce bez papierów to może sobie wybrać
    ksiegi handlowe :> !

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-02-24 10:21:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2003 emssik@trex. wrote:
    [...]
> [...]
    >+ plytkach CD (czy innym "stalym" nosniku) plus wydrukowana instrukcja do programu

    Drugi głos... To widać mi dwutygodniowa przerwa zaszkodziła: co i kto
    zmienił w rozporządzeniu (oraz za link byłbym wdzięczny !) że już
    nie obowiązuje par. 31.2 ani 31.3 (comiesięczny wydruk lub ręczny
    raport zgodny z wzorem księgi) ???

    >+ Pozdrawiam

    wzajemnie ! - Gotfryd

  • 6. Data: 2003-02-24 14:27:57
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    Witam,

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in
    <P...@k...p
    ortezjan.zabrze.pl>:

    [ciach]
    > Drugi glos... To widac mi dwutygodniowa przerwa zaszkodzila: co i kto
    >zmienil w rozporządzeniu (oraz za link bylbym wdzieczny !) ze juz
    >nie obowiązuje par. 31.2 ani 31.3 (comiesieczny wydruk lub reczny
    >raport zgodny z wzorem ksiegi) ???

    Ehh.. Wyglada na to, ze zylem przez jakis czas w blogiej nieswiadomosci, myslac, ze
    przynajmniej jedna sprawe mozna w naszym kraju zalatwiac bez problemow i zbednych
    formalnosci... A tu takie PSPP sprowadza czlowieka na ziemie...

    Warto czytywac grupe :)

    Pozdrowionka.

  • 7. Data: 2003-02-24 20:53:37
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Roziecki" <emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > przynajmniej jedna sprawe mozna w naszym kraju zalatwiac bez problemow i zbednych
    > formalnosci... A tu takie PSPP sprowadza czlowieka na ziemie...

    Podobno po 2004 r czy tez juz w 2004 ma ruszyć słanie pitów, vatów i citów via net do
    uesów z wykorzystaniem podpisu cyfrowego i
    znaczników czasu .... ale to chyba zbyt optymistyczne.

    Sark

  • 8. Data: 2003-02-24 21:19:56
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

> [...]
    do uesów z wykorzystaniem podpisu cyfrowego i
    > znaczników czasu .... ale to chyba zbyt optymistyczne.

    Czy jest tutaj ktoś z Krakowa i przesyła papiery po drutach ?
    Jakieś opinie, uwagi, ...

    Piotr

  • 9. Data: 2003-02-24 22:39:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2003, Sark wrote:
    [...]
    >+ Podobno po 2004 r czy tez juz w 2004 ma ruszyć słanie pitów, vatów i citów via net
    do uesów z wykorzystaniem podpisu cyfrowego i
    >+ znaczników czasu .... ale to chyba zbyt optymistyczne.

    O ile twórcy nie przewidzą, że integralną częscią systemu ma
    być odsyłanie *tów "ze stempelkiem" (czyli również sygnowanego
    cyfrowo potwierdzenia odbioru) to wróżę że system się nie
    przyjmie :>
    Jak jest w systemach "doświadczalnych" ?

    pozdrowienia, Gotfryd