  • 1. Data: 2002-01-14 09:39:42
    Temat: Program placowy SIMPLE
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    Kto jest producentem tego DOS-owego programu, oraz gdzie mogę znaleźć więcej
    informacji o tym programie (demo, itp.)

    Michal Z.

  • 2. Data: 2002-01-14 09:56:26
    Temat: Re: Program placowy SIMPLE
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Michal Z." <m...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kto jest producentem tego DOS-owego programu, oraz gdzie mogę znaleźć
    więcej
    > informacji o tym programie (demo, itp.)
    >
    > Michal Z.

    SIMPLE S.A.

    www.simple.com.pl
    lub tel.:(022) 812-58-98

    Remek

  • 3. Data: 2002-01-16 15:58:56
    Od: "Joanna Dudko" <d...@v...com.pl>

    jeśli chcesz kupić program płacowy wejdź na stronę macrosoftu, ceny są chyba
    porównywalne z simple ale możliwości dostosowania do potrzeb urzytkownika
    zdecydowanie większe. program nazywa się KALI - Kadry-Płace.
    www.macrosoft.com.pl

  • 4. Data: 2002-01-17 10:08:04
    Od: "jacek" <j...@k...net.pl>

    Lepiej zastanów się nad programem pracujacym np. pod windows po z simple
    bedziesz miał mnustwo proplemów a z płacowym to strasznie z ciebie zedra nie
    tyle przy zakupie to potem przy wdrożeniu. SIMPLE to bele co więc uważaj.