  • 1. Data: 2020-11-17 19:11:57
    Temat: Protestuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... przeciwko protestom.

    "Baby", narodowcy, autokary - no ilez mozna wytrzymac :-)

    To co powinienem zablokowac, aby moj protest byl zauwazony ? :-)

    Hm, a gdyby tak Facebooka zablokowac ...

    J.

  • 2. Data: 2020-11-19 08:50:38
    Temat: Re: Protestuje
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2020-11-17 o 19:11, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > To co powinienem zablokowac, aby moj protest byl zauwazony ? :-)
    >
    > Hm, a gdyby tak Facebooka zablokowac ...

    zablokuj źródło protestów i niezadowolenia obywateli!

  • 3. Data: 2020-11-19 12:51:25
    Od: rAzor <zabzupa@dab_dupa.il>

    > zablokuj źródło protestów i niezadowolenia obywateli!

    to mi wyglada na podzeganie do puczu na jarkaczu

  • 4. Data: 2020-11-20 09:54:31
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2020-11-19 o 12:51, rAzor pisze:

    > to mi wyglada na podzeganie do puczu na jarkaczu

    no skąd :-P Usuwanie problemów zawsze powinno się zaczynać od źródła. W
    przeciwnym wypadku usuwamy objaw a nie przyczynę problemu.

  • 5. Data: 2020-11-25 02:23:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DaNsOuNd" 5fb78448$0$541$6...@n...neostrada.pl

    > no skąd :-P Usuwanie problemów zawsze powinno się zaczynać od źródła.

    Źrółem problemu JF jest brak wytrzymałości JF?
    Gdyby JF zablokował samego siebie?...

    > W przeciwnym wypadku usuwamy objaw a nie przyczynę problemu.

    Czyli JF mógłby usunąć protesty uliczne, ale
    problem (brak wytrzymałości JF) by pozostał?...

    Czytasz JF? -- proponują Ci, byś zablokował samego siebie... ;)

    -=-

    "J.F." 5fb4126e$0$521$6...@n...neostrada.pl

    > ... przeciwko protestom.>

    > "Baby", narodowcy, autokary - no ilez mozna wytrzymac :-)

    > To co powinienem zablokowac, aby moj protest byl zauwazony ? :-)

    > Hm, a gdyby tak Facebooka zablokowac ...

    Nadal brakowałoby Ci wytrzymałości... Trzeba
    usunąć źródło/przyczynę problemu, nie objaw... ;)

    --

    - podatek deszczowy
    - rozpatrywanie możliwości podniesienia podatków
    - machlojki w liczeniu chorych na CoViD19