  • 11. Data: 2020-05-24 20:50:20
    Temat: Re: Prowadzący DG z osobą na umowie-zleceniu (aktualnie zerowej) to mikroprzedsiębiorca czy samozatrudniony?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" d...@4...com

    > Subwencja jest przyznawana w przeliczeniu na etaty, nie na osoby.

    Wg Ciebie osoba zatrudniająca jednego pracownika na
    1/20 etatu otrzymać może co najwyżej 1/20 kwantu?

    -=-

    Z przyjemnością czy przykrością? -- tego nie wiem, ale przyznaję Ci
    rację w tej sprawie, o ile Cię rozumiem... Wcześniej czytałem zawiłe
    wyjaśnienia podparte zawiłymi przykładami, które mówiły właśnie tak,
    jak zaprezentowałem to wyżej, tzn.:
    - choć zatrudnionych jest 100 osób, to jednak spełnione jest kryterium
    MP, bo każdy z tych zatrudnionych jest zatrudniony na 1/100 etatu
    - do wyliczenia subwencji liczymy 100 osób, choć to łącznie tylko
    jeden etat.

    Dlaczego nie wiem -- z przyjemnością czy przykrością? Bo świadomość
    opuszczenia strefy błędu jest przyjemna, ale że jestem zatrudniony
    na 1/16 (czy 1/20 -- nie wiem) etatu...

    Ale to nie jest koniec rozważań nad przyjemnościami i przykrościami.

    Na pełny kwant raczej ;) nie mógłbym liczyć przy malutkich przychodach,
    więc być może korzystniejsza jest dla mnie sytuacja ukazana przez Ciebie,
    bo z czystym sumieniem mogę wnioskować... Lepiej dostać 1/20 kwantu niż
    nic... Nie mówię, że nie wnioskowałbym, gdyby limitem dla mnie był cały
    kwant, ale chyba większe mam szanse otrzymania czegokolwiek w sytuacji,
    w której mam możliwość ukazania mego ułamkowego zatrudnienia...

    [tak czy siak ów kwant niekoniecznie do mnie należałby,
    więc niekoniecznie coś tu tracę]

    -=-

    Jeszcze muszę sprawdzić, czy nie ma wiadomego błędu we wnioskach złożonych
    przy mojej pomocy, ale ZTCP -- nie ma, bo nie było niepełnych etatów.
    Wniosku w mej sprawie jeszcze nie złożyłem, więc tu błędu też ;) nie popełniłem.

    Aby rozwiać (rozchwiać?) wszelkie wątpliwości zasięgnę języka w mBanku...

    -=-

    Na razie dziękuję za zwrócenie mi uwagi.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2020-05-24 20:52:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Liczy sie ilosc zatrudnionych na 31.12.2019

    I co z tego wynika w tej (niepełnoetatowej) sprawie?
    BTW -- 'liczba', nie 'ilość'.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2020-05-25 19:50:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    p...@c...fontem.lucida.console ...

    > I co z tego wynika w tej (niepełnoetatowej) sprawie?

    No w sumie nic bo kwestie liczenia etatów juz wyjasnił ktos w watku.
    Moze tylko tyle ze "mozna zatrudnic" sugerowałoby działanie na
    przyszłośc. A tak sie nie da.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 14. Data: 2020-05-25 20:58:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > No w sumie

    A w iloczynie? ;)

    > nic bo kwestie liczenia etatów juz wyjasnił ktos w watku.
    > Moze tylko tyle ze "mozna zatrudnic" sugerowałoby działanie
    > na przyszłośc. A tak sie nie da.

    [ach, ta skleroza... stale zapominam, że ludzie żyją w jednowymiarowym,
    uporządkowanym/ukierunkowanym czasie... mój czas ma 4 wymiary i nie
    zezwala na pseudochronologię... co mu odpisać?... nie dam po sobie
    poznać, że żyję inaczej...]

    Mea culpa...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2020-05-25 23:39:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 24 May 2020 20:50:20 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Wg Ciebie osoba zatrudniająca jednego pracownika na
    >1/20 etatu otrzymać może co najwyżej 1/20 kwantu?
    Wg PFR. Teoretycznie i praktycznie (znam kogoś kto dostał 1/5 bo miał
    tylko 1 pracownika na 1/5 etatu).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 16. Data: 2020-05-27 01:33:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" l...@4...com

    > Wg PFR. Teoretycznie i praktycznie (znam kogoś kto
    > dostał 1/5 bo miał tylko 1 pracownika na 1/5 etatu).

    Dzięki.

    --