  • 1. Data: 2004-08-23 13:15:57
    Temat: Prowizja
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    Witam,

    Moj partner pozyskal klientow, ktorzy wniesli oplate na nasze konto bankowe.
    Otrzymali od nas fakture VAT. Partner od pozyskanych klientow dostaje
    odpowiedni %. Postanowilem sie z nim rozliczac na podstawe otrzymanych od
    niego faktur VAT.

    Jaka powinna byc pozycja na fakturze, ktora moj partner mi wystawi?
    "Prowizja od pozyskanego klienta" ?

    --
    Marek Panek
    Light Hosting - www.lh.pl

  • 2. Data: 2004-08-25 07:03:23
    Temat: Re: Prowizja
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    Użytkownik "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Marek Panek
    > Light Hosting - www.lh.pl
    > mpanek<<at>>lh.pl | GSM: +48 507015900 | GG: 1272793

    może tez być "usługi w zakresie pozyskania klientów"
    i 22%