  • 1. Data: 2012-09-02 14:08:42
    Temat: Przednie brednie poobiednie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Udało mi się nerwowo wytrzymać Jarka do momentu ogłoszenia pomysłu podatku
    obrotowego
    dla dużych sieci handlowych...
    Coś mi potem doleciało o zlikwidowaniu opodatkowania emerytur ale tylko tych
    do 1000zł
    Jakieś bony, ulgi, zwolnienia...
    O ujednoliceniu VAT ani słowa mimo, że o ile dobrze zrozumiałem uvatowic
    wszystkich przedsiebiorców chciałby.

    Jak śmie zatem taka partia jak PiS nazywać sie prawicą!

    Gosopodarczo bardziej na prawo to juz SLD było.

    Publicznie ogłaszam, że jako ultrakonserwatysta nigdy nie oddam głosu na
    nikogo z tego środowiska!

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 2. Data: 2012-09-03 09:15:50
    Temat: Re: Przednie brednie poobiednie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.09.2012 14:08, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > O ujednoliceniu VAT ani słowa mimo, że o ile dobrze zrozumiałem uvatowic
    > wszystkich przedsiebiorców chciałby.
    >
    > Jak śmie zatem taka partia jak PiS nazywać sie prawicą!

    Oni są prawicą w takim samym sensie, jak pewna inna znana z historii
    narodowo-socjalistyczna partia.

    Ale to trochę NTG - bardziej na politykę.

  • 3. Data: 2012-09-03 09:53:49
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Udało mi się nerwowo wytrzymać Jarka do momentu ogłoszenia pomysłu podatku
    > obrotowego
    A gdzie można się dowiedzieć o tym (poczytać?), gdzieś na stronach PiS?
    Masz linka?
    Pytam poważnie, chciałem się zapoznać z tekstem.

  • 4. Data: 2012-09-03 09:59:17
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    alamakota wrote:

    > Masz linka?
    Aj ślepota nie boli, jest jak byk w Aktualności, na stronie PiS.