  • 21. Data: 2002-07-19 21:12:51
    Temat: Re: Przelew do US - zaliczka za pracownika - JAK?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Jul 2002, Krzysztof Kowalski wrote:

    >+ "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> [...]
    [...]
    >+ No i pojawi się nieścisłość. Dane zobowiązanego będą inne niż NIP
    >+ zobowiązanego. Czy wogóle ktoś mysli o takich rzeczach projektując takie
    >+ formularze?

    Obawiam się że występują skrajności:
    - pyta się fachowców, którzy są "pod ręką" - czyli od SA :]
    - ktoś to robi "na rozum i logikę" (swoją)

    Testów "wyjdź za róg i przytargaj sklepikarza, niech spróbuje"
    pewnie nikt nie robi :(

    Inna sprawa że nie wiem do czego przypisać kolejne "kfiatki"
    z mBanku (właśnie testowałem):
    - napis "duplikat" (!) na potwierdzeniach do samodzielnego wydruku;
    ja się pytam, gdzie wobec tego leży oryginał :), bo IMHO to
    nie można *najpierw* wydawać duplikatów...
    - dlaczego nie mozna wydrukować potwierdzenia naliczenia odsetek;
    przelewy - i owszem, w ładny wzorek - a odsetki widać nie
    muszą być księgowane :> (owszem, "wydruk ekranu" działa)

    Ufff...

    Pozdrowienia, Gotfryd