1. Data: 2007-02-15 11:30:04
Temat:Przelew podatku - jaki symbol formularza
Od:"PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Od 2007 roku nie składa się deklaracji PIT 4 I PIT 5, co należy wpisać na
druku przelewu bankowego w rubryce 12 symbol formularza przy zaliczkowej
wpłacie podatku?
Wpisałem PIT-5L (a własciewie wybrałem z listy bo to był przelew z mbanku).

Piotr

2. Data: 2007-02-15 12:11:52
Temat:Re: Przelew podatku - jaki symbol formularza
Od:"GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wpłacie podatku?
> Wpisałem PIT-5L (a własciewie wybrałem z listy bo to był przelew z

Taki ekspresowy jesteś:). Tutaj zaczniemy o tym rozmawiać ok. 20-go:)
Graszka

3. Data: 2007-02-15 12:34:15
Od:"PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-02-2007 o 13:11:52 GP <g...@w...pl> napisał:

> Taki ekspresowy jeste?:). Tutaj zaczniemy o tym rozmawiaae ok. 20-go:)

no to widzę, że się pospieszyłem;/

Piotr

4. Data: 2007-02-15 18:28:15
Od:jawa <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotrB. napisał(a):

> no to widzę, że się pospieszyłem;/
>
> Piotr

Ja takie samo pytanie zadałem na tej grupie ponad tydzień temu i nie
otrzymałem żadnego odzewu. Teraz to przynajmniej jakiś głos się pojawił.
Dzwoniłem w tej sprawie do US. Oczywiście pani, z którą rozmawiałem
także nie była w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Stwierdziła tylko,
że jak wpiszę PIT5L/PIT5 i w opisie podam "zaliczka na pod. doch.", to
nic się złego nie stanie, a przelew zostanie prawidłowo zaksięgowany !
Ciekawy jestem co inni powiedzą 20 lutego ?

Pozdrawiam,
jawa

5. Data: 2007-02-16 19:01:53
Od:"Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja puszczalem wczoraj tez z mbanku i wpisalem PIT (dawniej wpisywalem
PIT5L) - gdzies czytalem ze zostalo przedluzone funkcjonowanie starych
formatek (PIT5, PIT5L itp) w bankach ale nie wiem na jak dlugo

6. Data: 2007-02-17 22:25:08
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Feb 2007, jawa wrote:

> Ciekawy jestem co inni powiedzą 20 lutego ?

...że wybrali kwartalne wpłacanie zaliczek ;)
A poważniej - nie pamiętam gdzie, widziałem wskazanie na przepis
(rozporządzenie) przedłużający możliwość korzystania ze starych
wzorow przelewów. Jakby kto miał pod ręką i zechciał zapodać... :)

pzdr, Gotfryd

7. Data: 2007-02-17 23:32:18
Od:"Asen" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 23:25, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
> (rozporządzenie) przedłużający możliwość korzystania ze starych
> wzorow przelewów. Jakby kto miał pod ręką i zechciał zapodać... :)

cyt. za Ernst & Young,
który to cyt. za Rzeczpospolita
http://webapp01.ey.com.pl/EYP/WEB/newsletters.nsf/25
6dbb01b7332312c1256cae005cf464/4bce84a733792d1cc1257
284003ba1ad?OpenDocument

Rzeczpospolita 2007-02-16
Na przelewach wpisuje się symbol nieaktualnej deklaracji
Przemysław Wojtasik
W tym roku przedsiębiorcy nie składają już miesięcznych deklaracji
podatkowych (PIT-5, PIT-5L, CIT-2). Jednak przedsiębiorca, który chce
wpłacić zaliczkę na podatek dochodowy, musi na poleceniu przelewu
wpisać nazwę nieistniejącego już formularza. Inaczej bank nie
zrealizuje wpłaty.