  • 1. Data: 2007-02-15 11:30:04
    Temat: Przelew podatku - jaki symbol formularza
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Cześć,

    Od 2007 roku nie składa się deklaracji PIT 4 I PIT 5, co należy wpisać na
    druku przelewu bankowego w rubryce 12 symbol formularza przy zaliczkowej
    wpłacie podatku?
    Wpisałem PIT-5L (a własciewie wybrałem z listy bo to był przelew z mbanku).

    Piotr

  • 2. Data: 2007-02-15 12:11:52
    Temat: Re: Przelew podatku - jaki symbol formularza
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpłacie podatku?
    > Wpisałem PIT-5L (a własciewie wybrałem z listy bo to był przelew z

    Taki ekspresowy jesteś:). Tutaj zaczniemy o tym rozmawiać ok. 20-go:)
    Graszka

  • 3. Data: 2007-02-15 12:34:15
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 15-02-2007 o 13:11:52 GP <g...@w...pl> napisał:

    > Taki ekspresowy jeste?:). Tutaj zaczniemy o tym rozmawiaae ok. 20-go:)

    no to widzę, że się pospieszyłem;/

    Piotr

  • 4. Data: 2007-02-15 18:28:15
    Od: jawa <j...@o...pl>

    PiotrB. napisał(a):

    > no to widzę, że się pospieszyłem;/
    >
    > Piotr

    Ja takie samo pytanie zadałem na tej grupie ponad tydzień temu i nie
    otrzymałem żadnego odzewu. Teraz to przynajmniej jakiś głos się pojawił.
    Dzwoniłem w tej sprawie do US. Oczywiście pani, z którą rozmawiałem
    także nie była w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Stwierdziła tylko,
    że jak wpiszę PIT5L/PIT5 i w opisie podam "zaliczka na pod. doch.", to
    nic się złego nie stanie, a przelew zostanie prawidłowo zaksięgowany !
    Ciekawy jestem co inni powiedzą 20 lutego ?

    Pozdrawiam,
    jawa

  • 5. Data: 2007-02-16 19:01:53
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl>

    Ja puszczalem wczoraj tez z mbanku i wpisalem PIT (dawniej wpisywalem
    PIT5L) - gdzies czytalem ze zostalo przedluzone funkcjonowanie starych
    formatek (PIT5, PIT5L itp) w bankach ale nie wiem na jak dlugo

  • 6. Data: 2007-02-17 22:25:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Feb 2007, jawa wrote:

    > Ciekawy jestem co inni powiedzą 20 lutego ?

    ...że wybrali kwartalne wpłacanie zaliczek ;)
    A poważniej - nie pamiętam gdzie, widziałem wskazanie na przepis
    (rozporządzenie) przedłużający możliwość korzystania ze starych
    wzorow przelewów. Jakby kto miał pod ręką i zechciał zapodać... :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-02-17 23:32:18
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    On 17 Lut, 23:25, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > (rozporządzenie) przedłużający możliwość korzystania ze starych
    > wzorow przelewów. Jakby kto miał pod ręką i zechciał zapodać... :)

    cyt. za Ernst & Young,
    który to cyt. za Rzeczpospolita
    http://webapp01.ey.com.pl/EYP/WEB/newsletters.nsf/25
    6dbb01b7332312c1256cae005cf464/4bce84a733792d1cc1257
    284003ba1ad?OpenDocument

    Rzeczpospolita 2007-02-16
    Na przelewach wpisuje się symbol nieaktualnej deklaracji
    Przemysław Wojtasik
    W tym roku przedsiębiorcy nie składają już miesięcznych deklaracji
    podatkowych (PIT-5, PIT-5L, CIT-2). Jednak przedsiębiorca, który chce
    wpłacić zaliczkę na podatek dochodowy, musi na poleceniu przelewu
    wpisać nazwę nieistniejącego już formularza. Inaczej bank nie
    zrealizuje wpłaty.