  • 1. Data: 2014-07-24 12:45:53
    Temat: Przerejestrowanie spolki z rhb do krs
    Od: s...@g...com

    "Zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym z upływem 31 grudnia 2013 r. utracą
    osobowość prawną spółki i inne osoby prawne, które do tego dnia nie zostaną
    przerejestrowane z rejestru handlowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
    Sądowego"

    Czy po tym terminie U.S. ma prawo nalozyc kare finansowa ?
    Jak wynika z relacji pewnej Pani prawnik U.S.:"Jeżeli spółka jest zarejestrowana w
    RHB, to trzeba ją przerejestrować do KRS. Wiele spółek z RHB nie zostało do dziś
    przerejestrowanych, ale nie słyszałam jeszcze żeby US zmuszał do przerejestrowania
    spółki do KRS."
    Czy ktos moglby "przetlumaczyc ten cytat ?
    U.S. w razie nie przerejestrowania spolki do KRS grozi grzywna do 2800,00.

    PZDR

  • 2. Data: 2014-07-28 19:50:04
    Temat: Re: Przerejestrowanie spolki z rhb do krs
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-24 12:45, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy ktos moglby "przetlumaczyc ten cytat ?
    > U.S. w razie nie przerejestrowania spolki do KRS grozi grzywna do 2800,00.

    Zasadnicze pytanie: czy ta spółka prowadzi działalność, czy jest "martwa"?
    Jacek

  • 3. Data: 2014-08-01 14:00:14
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 12:45:53 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > Czy ktos moglby "przetlumaczyc ten cytat ?
    >
    > U.S. w razie nie przerejestrowania spolki do KRS grozi grzywna do 2800,00.

    Spółka jest "martwa" od 12 lat.

    PZDR

  • 4. Data: 2014-08-03 07:31:45
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-01 14:00, s...@g...com pisze:
    > Spółka jest "martwa" od 12 lat.
    Znam podobny przypadek. Zarząd martwej spółki jednakże wysłał pismo do
    US, że spółka jest w stanie likwidacji, nie prowadzi żadnej działalności
    i nie osiąga przychodów i w związku z tym nie będą składane żadne
    deklaracje. US to zaakceptował (ustnie) i nie było problemów.
    Ostatecznie "za jednym zamachem" spółkę wpisano do KRS i zlikwidowano
    wykreślając z KRS. Wydaje mi się, że US nic nie ma do tego, czy spółka
    jest, czy nie jest w KRS, ale to pewnie każdy interpretuje, jak mu pasuje.
    Jacek

  • 5. Data: 2014-08-04 13:34:27
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Czy ktos moglby "przetlumaczyc ten cytat ?
    >
    > U.S. w razie nie przerejestrowania spolki do KRS grozi grzywna do 2800,00.

    Dzieki za odp.Niestety nie moge rozczytac tekstu.Chyba nie trzeba uzywac polskiej
    czcionki(?).
    Mozesz to napisa jeszcze raz ?