    From: rafal <r...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przesuniecie pracownika na inne stanowisko
    Date: Thu, 07 Sep 2006 21:31:32 +0200

    witam
    mam praconiwka na okres zamkniety przyjetego na poltora miesiaca jeszcze
    stanowisko kierowca- potrzebuje przesunac g do prac biurowo sprzatajacych
    w jakiej formie mam to przedstawic mu na pismie ?

    czy pracownik moze mi odmowic ?? jesli tak to czy moge go wtedy zwolnic i
    rozwiazac wczesniej umowe ?

    problem polega na tym ze generalnie nie chce paprac mu papierow zeby
    wysmarowac mu dyscyplinarne zwolnienie, z drugiej strony facet nie chce
    podpisac za porozumieniem stron bo straci prawo do bezrobotnego. Ja go do
    swojego samochodu uz nie wpuszcze a ten z drugiej strony uwaza sie za
    aniola i twierdzi ze sam nie odejdzie bo chce pracowac dalej.

    co z tym fantem mozna zrobic ??
    nie bede kolesiowi placicl pensji przez poltora miesiaca za siedzenie na
    krzesle musze go do jakies pracy zmusic

    pozdrawiam rafal

    r...@n...com.pl