  • 1. Data: 2015-04-11 10:27:07
    Temat: Przychody zbiorczo z jednego kraju w ewidencji MOSS?
    Od: j...@g...com

    Ponieważ będę miał dużo transakcji sprzedaży usług elektronicznych osobom fizycznym
    wpisywanie każdej jednak transakcji do oddzielnego wiersza ewidencji MOSS wiązało by
    się z dużym nakładem pracy. W biurze doradzili mi, że mogę przychody z danego kraju
    UE zsumować i wpisywać jako jednej wiersz w ewidencji MOSS (co oznacza wystawienie
    jednej faktury MOSS lub jednego dowodu sprzedaży MOSS dla wszystkich przychodów z
    danego kraju). Dla mnie byłoby to duże ułatwienie, czy jednak jest to zgodne z
    prawem?