  • 1. Data: 2008-02-17 17:21:25
    Temat: Przyjazne Panstwo
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    W zwiazku z tym, ze tyle tu osob znajacych sie na prawie podatkowym (lub
    majacych
    problemy z przepisami prawnymi), a co za tym idzie tez na
    martwych/glupich/absurdalych przepisach, zapraszam na strone
    http://www.przyjaznepanstwo.pl/. Moze ten Palikot to showmen ale moze tez
    uda sie czasami poprawic szara rzeczywistosc, ktora zauwazaja tylko zwykli
    ludzie a nie politycy.

    Fantom

  • 2. Data: 2008-02-17 17:52:40
    Temat: Re: Przyjazne Panstwo
    Od: Buster <r...@g...com>

    On 17 Lut, 18:21, "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> wrote:
    > Moze ten Palikot to showmen

    To na pewno.

    > ale moze tez
    > uda sie czasami poprawic szara rzeczywistosc, ktora zauwazaja tylko zwykli
    > ludzie a nie politycy.

    Chyba żartujesz. Zgłosiłem tam dwie sprawy. Nawet nie pojawiły się na
    stronie. A nie pojawiły się dlatego, że są niepoprawne politycznie.
    Pierwsza to obowiązek ubezpieczenia społecznego w ZUS. A druga to
    konieczność opłacania ubezpieczenia zdrowotnego z każdej umowy
    zarobkowej (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, działalność
    gospodarcza) jeśli wykonuje się je jednocześnie.
    Więc nie żartuj, że da się coś naprawić. Ja sądzę, że raczej popsują
    te ustawy i będzie jeszcze gorzej niż jest obecnie.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 3. Data: 2008-02-17 19:58:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Lut, 18:21, "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> wrote:

    Zauważ uprzejmie, że to nie jest strona do przesyłania wszelkich możliwych
    pomysłów (choć i taka by się przydała moim zdaniem), ale do przesyłania
    pomysłów zmniejszających biurokrację. Jak wyślesz propozycję, to nawet w
    tej automatycznej odpowiedzi masz to napisane, że inny pozostaną bez
    "rozpoznania".

  • 4. Data: 2008-02-18 09:53:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 luty 2008 20:58
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fpa3kh$cua$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zauważ uprzejmie, że to nie jest strona do przesyłania wszelkich możliwych
    > pomysłów (choć i taka by się przydała moim zdaniem), ale do przesyłania
    > pomysłów zmniejszających biurokrację.

    Biurokracja to jest w Polsce mała. Już mówiłem, wali mnie to, że raz w życiu
    obskoczę 3 okienka a nie 1 przy zakładaniu DG. Bardziej mnie martwi to, że
    z tej DG płacę haracz na stado nierobów.

    Właśnie wróciłem z przychodni od medycznych. 500zł miesięcznie a nawet o L4
    raz na 4 lata się trza prosić. Dziwka na mnie nawrzeszczała, że ją zarażam
    i że nie mam zaświadczenia z zakładu pracy, że pracuję tam. Jakbym nie
    pracował, to bym nie brał L4 na ten zakład pracy, bo po grzyba....
    Rozchorowałem się to mam latać po sekretariatach po zaświadczenia? A jakbym
    nie zarażał, to bym do niej nie lazł.

    W Niemczech jest duża biurokracja a nikt nie narzeka. Bo przyjazność państwa
    nie polega na tym, że zamkną 2 okienka a pod 3 będzie większa kolejka.....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 5. Data: 2008-02-18 16:28:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 luty 2008 20:58

    To wszystko co piszesz, to święta racja. Ale akurat ta komisja, o której
    dyskutujemy jest do zmniejszenia biurokracji, a nie naprawy RP.

  • 6. Data: 2008-02-18 16:38:10
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]

    > Chyba żartujesz. Zgłosiłem tam dwie sprawy. Nawet nie pojawiły się na
    > stronie. A nie pojawiły się dlatego, że są niepoprawne politycznie.

    To nie jest inicjatywa ktora ma za zadadanie zmniejszenia placenia podatkow
    czy ZUSu. Tu chodzi o wyukiwanie absurdow prawnych

    Fantom

  • 7. Data: 2008-02-19 08:20:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 luty 2008 17:28
    wasz znak: <fpcbnb$b4t$1@inews.gazeta.pl>):

    > To wszystko co piszesz, to święta racja. Ale akurat ta komisja, o której
    > dyskutujemy jest do zmniejszenia biurokracji, a nie naprawy RP.

    Typowe. Powstaje niepotrzebna komisja do zmniejszania czegoś co i tak jest
    małe, za to sprawy ważne pozostają nieruszane, bo wymagają zaangażowania.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 8. Data: 2008-02-19 12:52:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

> [...]
    > małe, za to sprawy ważne pozostają nieruszane, bo wymagają zaangażowania.

    Tzn. wg. ciebie u nas jest mała biurokracja?.

    p. m.

  • 9. Data: 2008-02-19 13:37:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 luty 2008 13:52
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fpejcc$dpo$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tzn. wg. ciebie u nas jest mała biurokracja?.

    Ano.... Wręcz za mała. Tzn. nie ma przyjaznych i pomocnych petentowi
    urzędników.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 10. Data: 2008-02-19 13:49:40

    Dnia 19-02-2008 o 14:37:45 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <fpejcc$dpo$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ano.... Wręcz za mała. Tzn. nie ma przyjaznych i pomocnych petentowi

    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/E554D6168BDB
    09C2412565D400464119.php

    Znaczy się że czego jak czego, ale akurat biurokracji to Ci nie brakuje

    pozdr,
    tommyz