  • 1. Data: 2006-03-08 19:40:56
    Temat: Pytanie o darowiznę domu
    Od: Dariusz <b...@i...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Mama mojej narzeczonej wybudowała dom bliźniak dla niej i
    jej siostry. Stan budowy to surowy zamknięty. Teraz chciałaby zrobić
    darowiznę jedną cześć dla niej i drugą dla siostry. Tu pojawia się
    problem bo budując korzystała z ulgi budowlanej i czy jak teraz
    przepisze będzie musiała zwrócić odpisaną kasę. Jak przeprowadzić to
    dobrze i najtaniej? Na jakie przepisy się powoływać? Chcielibyśmy wsiąść
    kredyt hipoteczny i dokończyć budowę.