  • 1. Data: 2004-05-13 08:30:43
    Temat: REJESTRACJA LEASINGU
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Rozumiem, ze dotyczy tylko tych samochodow, ktore nie spelniaja wzoru? Jesli
    mam samochod 800 kg ladownosci dla dwoch ludzi to nie musze nic rejestrowac?

    Pytanie banalne, ale juz mi sie wszystko pop...
    Adam

  • 2. Data: 2004-05-15 10:56:32
    Temat: Re: REJESTRACJA LEASINGU
    Od: "Janusz D." <bhuaij@dodaj go2.pl>

    Wg informacji pani z US w Szczecinie należy rejestrować wszystkie umowy, co
    też uczyniłem.

    Janusz

  • 3. Data: 2004-05-15 14:28:40
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Janusz D. wrote:

    > Wg informacji pani z US w Szczecinie należy rejestrować wszystkie umowy,
    > co też uczyniłem.

    A mi w US panie rzekly ze jak spelnia wzor to nie trzeba.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin