  • 1. Data: 2010-01-23 11:07:37
    Temat: [RP - zus] Jeden ukradł a drugiego powiesili
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/9211,423756_Emerytury__dobr
    a_diagnoza__zle_rozwiazania.html

    Takie panele służą chyba tylko wzajemnej połajance,
    ale i tak czuję że wszyscy wiedzą o co tak naprawdę chodzi:

    """
    Byłej szefowej resortu pracy Joannie Kluzik-Rostkowskiej pomysł obniżenia
    składki do OFE też się nie spodobał. - Przesunięcie pieniędzy do ZUS
    oznacza zaksięgowanie mojej wyższej emerytury za 15 - 20 lat. Czyli wtedy
    w budżecie będą musiały się znaleźć też większe pieniądze. Czy rząd to
    wziął pod uwagę? - pytała Kluzik-Rostkowska. Nie przekonują jej argumenty,
    że propozycja, by móc jednorazowo zabrać oszczędności z OFE, wynika z
    dbałości o ubezpieczonych. - Jeśli tak, to dlaczego mam z tych pieniędzy
    skorzystać za 15, 20 lat, a nie teraz? Bo teraz te pieniądze są potrzebne
    dla ZUS, a właściwie na bieżącą wypłatę świadczeń. Mówmy o tym otwarcie -
    powiedziała.
    """