  • 1. Data: 2005-04-15 10:57:43
    Temat: Rachunek
    Od: "Darek" <v...@o...pl>

    Witam,
    Czy możliwe jest wystawienie rachunki za robótke bez rejstracji działalności
    gospodarczej?

    Chodzi mi o legalne najkrótsze przeprowadzenie sprzedania towaru gdzie ja
    wystawiam rachunek jak to wygląda?

  • 2. Data: 2005-04-15 11:07:53
    Temat: Re: Rachunek
    Od: "Darek" <v...@o...pl>

    Dokładnie chodzi mi o jednorazowa sprzedaż towaru do Niemiec.

  • 3. Data: 2005-04-15 11:27:13
    Od: "Darek" <v...@o...pl>

    i chodzi o towar w formie elektronicznej - strona WWW.